פרטי התלונה

תלונות חמישה נגרים

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בזמני אספקת הרהיטים. נושא התלונה:
אשכנזי איציק שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏15 ‏נובמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
התלונה פשוטה: חברת חמישה נגרים לא מצליחה לספק לי ריהוט עליו שילמתי ואותו הזמנתי לפני 3 חודשים. החברה מורחת ומושכת את הזמן, מטפלת באופן גרוע ביותר בלקוח ולמעשה האפיזודה טרם נגמרה היות ועדיין לא קיבלתי את המוצר. הם גורמים לי ולאשתי לבזבז משאבי זמן יקרים, עדיין אינני מקבל תאריך התקנה ללא שום התייחסות מצד חמישה נגרים.
פרטים טכניים:
ההזמנה בוצעה ב 11 לאוגוסט 2011 הוזמן ריהוט לשני חדרי ילדים.

לאחר המון טלפונים לסניף בו נרכשו הרהיטים ושירות לקוחות שלא עונה, אומרת לנו מנהלת הסניף תעשו מה שתרצו אין לי מה לומר לכם, שלחתי להם מייל ואני אנסה מחר לדבר עם מנהלת השירות שלהם.אני כבר ממש סקרן לגלות את סוף האפיזודה ... בנתיים, אני מיואש לחלוטין.

עוגמת נפש סוג הנזק :

חמישה נגרים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה