אי עמידה בזמני אספקת הרהיטים. |
נושא התלונה: |
אשכנזי איציק |
שם/כינוי: |
יום שלישי 15 נובמבר 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
חיפה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
התלונה פשוטה: חברת חמישה נגרים לא מצליחה לספק לי ריהוט עליו שילמתי ואותו הזמנתי לפני 3 חודשים. החברה מורחת ומושכת את הזמן, מטפלת באופן גרוע ביותר בלקוח ולמעשה האפיזודה טרם נגמרה היות ועדיין לא קיבלתי את המוצר. הם גורמים לי ולאשתי לבזבז משאבי זמן יקרים, עדיין אינני מקבל תאריך התקנה ללא שום התייחסות מצד חמישה נגרים.
פרטים טכניים:
ההזמנה בוצעה ב 11 לאוגוסט 2011 הוזמן ריהוט לשני חדרי ילדים.
לאחר המון טלפונים לסניף בו נרכשו הרהיטים ושירות לקוחות שלא עונה, אומרת לנו מנהלת הסניף תעשו מה שתרצו אין לי מה לומר לכם, שלחתי להם מייל ואני אנסה מחר לדבר עם מנהלת השירות שלהם.אני כבר ממש סקרן לגלות את סוף האפיזודה ... בנתיים, אני מיואש לחלוטין.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|