פרטי התלונה

תלונות חמישה נגרים

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מזלזל חוסר אמינות ובעיקר חוסר מקצועיות! נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏16 ‏נובמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
ראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
גם לפני כארבע שנים שקניתי חדר ילדים מחמישה נגרים סבלתי וזו המילה משירות מחפיר לא מקצועי ולא אמין.
בסופו של דבר קיבלתי חדר ילדים שלא לשביעות רצוני, ושירות לקוי.השלמתי עם הבחירה הגרועה והלא מקצועית , שילמתי אגב הרבה כסף לאיכות לקויה.
פניתי אליהם שוב בתחילת חודש אוקטובר,בנסיון נוסף לתקן ליקוי שהיה בעבר, חשבתי בכל זאת עברו כ4 שנים (האחריות היא לחמש שנים) אולי הפעם אזכה לשירות אדיב, אכן באותו יום תיאמו מתקין שיגיע לביתי,תמורת 180 שח,הגיע מתקין הבטיח שירות אמין מקצועי הכל יטופל במסגרת האחריות.
כמובן גבה 180 שח על כלום, והלך ..
הבטיח שישלח לייצור את התיקון.
ושוב לפחות 10 טלפונים לשירות הלקוחות , לבירור מתי יתוקנו הליקויים שלבסוף חזרו ואמרו "שאין את הצבע במלאי, אין אחריות כי השימוש לא סביר ועוד ועוד," :לא יכול להיות שהמתקין הבטיח דברים זה לא היגיוני , עליך לשאת בעלות התיקון". אני פונה לאתר זה גם כדי שאחרים ידעו למה לצפות וגם כדי שיחזירו לי ה 180 שח שגזלתם שוב ממני.
העניקו שירות מינמאלי ללקוח , נסו לעזור ולא לנפנף!
אני את הלקח שלי למדתי מסמר לא אקנה ממכם, וגם חבריי לא יקנו.
בושה !
עוגמת נפש סוג הנזק :

חמישה נגרים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה