פרטי התלונה

תלונות חמישה נגרים

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול הזמנה 60503663 עקב אי אספקה נושא התלונה:
‏יום שישי ‏29 ‏יולי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
פולג נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב, ב29/7/11 הזמנו ב5 נגרים סניף פולג פינת עבודה "רומי" בסכום של 2661 ש"ח. סוכם במעמד ההזמנה שהפינה תסופק ב31/8/11 לפני תחילת שנת הלימודים. בהמשך החלה מסכת דחיות לספטמבר, אוקטובר ובהמשך זמן לא ידוע בנובמבר. במשך חודש אוקטובר כל נסיונותי לגלות מתי אקבל את הזמנתי שולמה מראש עלו בתוהו ונעניתי כי עקב מעבר מפעל הסחורה לא תסופק אלא 65 יום אחרי ההזמנה. הבטיחו לי שמנהלת השירות תחזור אלי, לא קרה כלום. ב 3/11/11 בחלוף 65 ימים ובהעדר תגובה מצד 5 נגרים נשלח על ידי פקס עם בקשה לביטול ההזמנה. 5 נגרים אישרו את הביטול ושלחו לי טופס ביטול לחתימה שאותו קיבלו ב8/11/11 ומאז לא קרה דבר. מייל ששלחתי לשירות לקוחות המבקש שוב להחזיר את כספי לא נענה. ב17/11 במפתיע התקשרו לאשתי ובקשו לתאם אספקה ל20/11, אשתי הסכימה אבל בבוקר ה20/11 התקשרו שוב ואמרו ש"לא מצאו את ההזמנה". בשלב זה שלחתי שוב פקס להנהלה בדרישה לקבל את כספי חזרה. פנייתי למוקד השירות נענתה ב"מנהלת השירות תחזור אליך" - כמובן שלא חזרה. היום 22/11/11 נסיונותי ליצוק קשר עם מוקד השירות נכשלו - 3 פעמים נותקתי ובפעם הרביעית פשוט לא ענו. כל מה שאני רוצה הוא להתנתק מהחברה הזו בעלת מודעות שירות לקוח אפסית והתנהלות שערורייתית. איני רוצה פיצויים אלא את כספי חזרה אך במידה ולא יענו לי ואאלץ לפעול משפטית אזי לתביעה יתווספו עלויות הזמן, הטירטור ועוגמת הנפש שלנו ושל בתנו שנשארה ללא ריהוט בחדר שלה מתחילת שנת הלימודים. אני מקוה שפנייתי לאתר תלונה תשים קץ לסאגה המבישה של 5 נגרים בהזמנה זו, אני מקוה שהגולשים יקראו ויזהרו, לצערי מגלישה באתר תלונה עולה שאני לא היחיד, ועם אותם תלונות....
כספי סוג הנזק :
ביטול ההזמנה והחזרת כל הכספים ששולמו פתרון נדרש :

חמישה נגרים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה