פרטי התלונה

תלונות חמישה נגרים

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
משיכה ומריחה בהחזרת כספינו לאחר ביטול הזמנה עקב אי יכולת החברה לספק אותה.iv נושא התלונה:
כהן שלומי שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏04 ‏דצמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
1. ביום 31.7.2011 הזמנו בסניף נתניה שני חדרי שינה בסכום כולל של 20,000 ₪.
במעמד החתימה ניתן שיק בסכום של 200 ₪.

2. כמו כן, ביום 1.8.2011 הגענו יחד עם ארבעת ילדינו על מנת לבחור צבעים לחדרים שהוזמנו. באותו מועד שולם סכום כולל של 19,800 ₪ ב-12 תשלומים שווים של 1,650 ₪ כל תשלום (תשלום ראשון באמצעות כרטיס אשראי והיתרה באמצעות 11 שיקים).

3. בנוסף, ביום 4.8.2011 נערכה מדידה של אחד מחדרי הילדים שהזמנו בעלות של 140 ₪.

4. במהלך החודשים 8/2011 ו-9/2011 ביטלתם שני מועדי האספקה שסוכמו עימנו (מועד אחד באמצעות השארת הודעה קולית מספר ימים בודדים לפני מועד האספקה המתוכנן). לאחר שיחה שנערכה עימכם התברר כי כלל לא תוכלו לעמוד במועד האספקה הנקוב אישור ההזמנה ("45 – 65 ימי עבודה") בשל העתקת המפעל, עובדה עליה לא ידענו כלל במועד ההזמנה.

5. בנסיבות אלה ומשהתערער האמון בחברתכם החלטנו לבטל את ההסכם בשל הפרתו על ידכם. ההודעה על הביטול ניתנה לכם במהלך חודש 10/2011 ובאופן סופי ומוחלט (לאחר הצעת פיצוי מצידכם – 50% מעלות ההובלה וההתקנה) ביום 7.11.2011 בשיחה טלפונית עם אורטל מסניף נתניה.

יודגש, כי בשיחה עם אורטל סוכם על השבת כל הכספים שנגבו, השיקים המתועדים וכן השבת המדידות של החדר שבוצעו ביום 4.8.2011, וזאת כתחליף להשבת הסכום ששולם למודד (140 ₪).

6. דא עקא, עד למועד זה וחרף שיחות ופניות חוזרות ונשנות למנהלת החשבונות טניה טרם הושבו הסכומים שנגבו עד כה, השיקים המעותדים והמדידות שבוצעו.

יובהר כי אין בכוונתו לבטל ולו שיק אחד שניתן, כבקשתה של טניה ואנו עומדים על השבת כל השיקים שטרם נגבו בחזרה.
עוגמת נפש, עלבון סוג הנזק :
את הכסף בחזרה!!! פתרון נדרש :

חמישה נגרים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה