פרטי התלונה

תלונות חמישה נגרים

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עיקוב בהספקה, אי זמינות של החברה! נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
רח' גיבורי ישראל 5 א' קומה ב'(מול איקאה) כתובת:
נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום, אני פונה אליכם בנושא מסויים שאני מקווה שבאמת אנשים יסיקו מסקנות ולא יתקרבו לחברה הזאת!! אני בן 22 ועברתי לאחרונה לגור עם החברה שלי בנס ציונה. בחודש אוגוסט 19.8.2011 הגעתי ל"5 נגרים" בנתניה ורכשתי חדר עבודה ב5000 ש"ח. במקום הנציגה אמרה שעד 60 ימים המוצר צריך להגיע אלי הביתה, לאחר 40 ומשהו ימים ניסיתי לתפוס את נציגי החברה בנתניה כדי לדעת מה מתקדם והאם יש תאריך שזה צריך להגיע אלי ונדהמתי לגלות שהטלפונים שלהם מנותקים ואף אחד לא עונה, לאחר נסיונות רבים התקשרתי לסניף ראשון לציון והם לא ידעו מה להגיד לי אז הנציגה שם אמרה לי שהיא תיצור קשר עם הנציגה שעזרה לי בנתניה והיא תתקשר אלי חזרה. במפתיע , אף אחד לא חזר אלי ופניתי לשירות לקוחות של החברה, הנציגה שם פתאום טענה שהטעו אותי וזה לא 60 יום אלא 65 ימי עסקים !! הדבר הרתיח אותי מאוד מפני שהרגשתי שרימו אותי ויותר מזה הבנתי שאני נכנס למריבה ארוכת טווח עד שאני אקבל את המוצר שרכשתי במיטב כספי, בכל זאת אני בסה"כ בן 22, מחזיק בית במדינת ישראל היקרה כל כך !!לומד ומשתדל להנות קצת בין כל הבלגן. לאחר שעברו כבר 72 ימים אבא שלי התערב ושלח להם פקס, אך ללא תשובה, שלח פקס נוסף וסוף סוף מישהו ענה לנו ,וטענו שהם מעבירים את המפעל לצפון , וגם קווי הטלפון בנתניה קרסו ועדיין לא סידרו להם מעט מוזר לא?! אך איני קטנוני והאמנתי... לפני כ-3 שבועות קיבלתי מכתב ממנכ"ל החברה מר יורם ענבל או משהו כזה, הוא יסלח לי שאני לא יודע בדיוק את שמו ובמכתב רשם שהוא מצטער על המצב הלא נעים ושבגלל כל המעבר כל תהליך ההכנה של המוצר התעקב לי וללקוחות נוספים פה הבנתי שזו לא בעיה שלי אלא של רבים נוספים, כמובן שאמר שהוא חושב שיהיה לנכון לפצות את מי שנפגע מהעיכוב אך אני במצב שכל כך לא אכפת לי מהפיצוי , בסה"כ רוצה לקבל את מה שקניתי!!! בתאריך 8.12.2011, אחרי שעברו 4 חודשים קיבלתי את החדר, אך כמובן שאין זה יכול להיות מושלם - קיבלתי את השולחנות, מדפים אבל בלי הכיסאות! מפה אני נכנס לסבב מס' 2 במאבק המתמשך שלי עם החברה - כרגיל מתקשר עשרות פעמים, לרוב לא עונים וכאשר עושים לי טובה ועונים לי אין לאף אחד תשובה, שירות לקוחות אומר לי להתקשר לסניף נתניה, סניף נתניה לעומת זאת אומר לי תתקשר לשירות לקוחות וכך הלאה.
כשאני דורש תשובה היכן הכסאות שלי אני מקבל תשובה אחת ויחידה : " איני יודעת במה מדובר, אני לא קשורה כל כך לסיפור ואיני מבינה בדיוק את כל הרקע אז תתן לי בבקשה את המספר טלפון שלך ויחזרו אליך מיד עם תשובה"
כמובן שאף אחד לא חוזר אלי (כרגיל) ואני זה שצריך להמשיך ולרדוף אחריהם.
כמו שכבר אמרתי אני בן 22, סטודנט , שרוצה וצריך ללמוד, אין לי אפשרות כלכלית בנתיים לקנות סתם 2 כסאות לי ולחברה שלי עד ש"5 נגרים" יתעוררו ויביאו לי את מה שמגיע לי, אני כבר לא יודע מה לעשות ! ממש חוסר אונים!
חשוב לי גם שאנשים ידעו מי הם "5 נגרים" ששמם הולך לפניהם, אך כנראה שיותר מדי לפניהם וכבר ברח להם...שצריך להזהר מהנוכלים האלה ואולי גם הם יתעוררו על הדרך וסוף סוף ה"שאריות" יגיעו אלי! אשמח לתשובה מכם . תודה רבה ניר שגיב..
לא רוצה שום פיצוי כספי או משהו כזה - בסה"כ את 2 הכסאות שרכשתי! פתרון נדרש :

חמישה נגרים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה