פרטי התלונה

תלונות חמישה נגרים

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשה לביטול הזמנה עקב גביית התשלומים ואי קבלת הסחורה עפ"י מכירה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏03 ‏ינואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
גיבורי ישראל 5' קומה ב' נתניה כתובת:
נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בחודש 8/11 הזמנתי מחברת חמישה נגרים מערכת ישיבה לתלמיד הכוללת : מדף, ספרייה תלוייה ומגרות . מהחברה נמסר כי יש 45 ימי עבודה של אספקה, ביום 4.12.11 פניתי לגברת פרח אשר מולה עשיתי את ההזמנה בסניף נתניה וזו אמרה שעקב החופשות שהיו - סוכות , ראה"ש וכיפור יהיה זמן ארוך מהרגיל ויש להמתין לפחות עד ה 15 לדצמבר, כמו כן ,שאלה אם קיבלתי מכתב בנושא . כמובן שלא קיבלתי ומיד לאחר פנייתי זו אליה קיבלתי במפתיע מכתב מטעם המנכל שמפעל היצור שלהם עבר מקום ולכן יש עיכוב באספקה ויש מקום לפיצוי, ביום 03.01.2012 פניתי שוב לפרח מחברת חמישה נגרים בסניף נתניה וביקשתי לקבל את כל כספי חזרה ולבטל את ההזמנה, כמובן שלא מתאים להם לבטל את ההזמנה ולכן הופנתה פנייתי לשרות לקוחות אשר טרחו להודיע לי שלא ניתן לבטל את ההזמנה כיוון שרק היום זה יצא לייצור, המוצר כבר אינו יעיל יותר מבחינתי, ולחכות יותר מ 4 חודשים לאספקת המוצר ולגבות את כל הכסף זה חוצפה שאין כדוגמתה, ולכן , עפ"י חוק הם מחוייבים לבטל את ההזמנה ולהחזיר את הכסף עבור מוצר שלא קיבלתי, והם לא מוכנים להחזיר, אודה לעזרתכם.
כספי, בזבוז זמן. סוג הנזק :
החזר כספי במלואו וביטול ההזמנה פתרון נדרש :

חמישה נגרים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה