פרטי התלונה

תלונות חמישה נגרים

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הספקה לא תואמת להזמנה אי מתן שרות נושא התלונה:
כהן ענת שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
ראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך28/05/11 רכשנו בסניף ראשון חדר שינה לנערה בשווי של 10000 ש"ח. כעבור חודשיים קיבלנו את החדר כשצבע הפורמיקה של חזיתות המגרות בחדר אינו הצבע שהזמנו, קיבלנו צבע זמני היות והצבע שהזמנו היה חסר במלאי והובטח לנו שיחליפו את החזיתות כשיגיע החומ"ג החסר. ב20/9/2011 התקשרנו לברר מה מצב ההחלפה שמגיע לנו נמסר לנו מפקידת השרות שבדיוק ב21/9/2011 הם מקבלים את החומ"ג החסר וייצרו איתנו קשר כשהחזיתות יהיו מוכנות. חיכינו וחיכינו ב24/10/2011 צלצלנו שוב לברר מה קורה???? ונמסר לנו שעדיין אין תאריך יעד להחלפה.... ב23/11/2011 יצרנו שוב קשר וביקשנו שוב לדעת מה קורה וכמובן ששוב אין תאריך יעד.... אחרי כשבוע-עשרה ימים צלצלנו שוב ודרשנו לדעת מה קורה? ושוב אין תאריך. נציין כי בהרכבה הראשונה של החדר הגיעה דלת של ארגז מצעים שבורה ושלחו לנו שרות והדלת הוחלפה
ובכל פניה שלנו לברר מה קורה עם החלפת החזיתות אמרו לנו שאצלם מופיע שצריך להחליף לנו דלת....וכל פעם חוזר אותו סיפור לגבי החזיתות אין להם יעד כרגע דלת אפשר להחליף.... חבל שלא נתנו להם להחליף כל פעם דלת ועוד דלת ועוד דלת..... בינתיים בסביבות 20/12 יצרו קשר ואמרו שאין להם אפשרות לספק לנו את החזיתות בצבע שדרשנו שנבחר צבע אחר, אנחנו לא מעוניינים בצבע אחר הבהרנו את עמדתנו הזמנו בצבע מסויים וזה מה שאנחנו רוצים. הבטיחו שייצרו קשר, ואכן יצרו קשר אחרי שבוע בכדי להגיד שלא יוכלו לספק את הצבע המקורי.
ואנחנו לא מעוניינים בצבע אחר, כפשרה הצענו להשאר עם הצבע שיש אצלנו כיום בבית ולקבל זיכוי של כ-1000-1500 ש"ח נראה לנו בהחלט סביר כפיצוי על עוגמת הנפש והטרטור שנגרם לנו. כמובן שלא התייחסו להצעתנו אלא עמדו על כך שנבוא לבחור צבע חלופי. אין לנו רצון וזמן לבחור צבע חלופי ולחכות עוד 5 חודשים לפתרון הבעיה. להפתעתנו יצרו איתנו קשר אחרי כמה ימים לתאם קריאת שרות, שאלתי את הבחורה איך נמצא חומר? מחליפים לנו חזיתות? אמרה לי כן. טוב חיכנו כעשרה ימים עד לתאריך 12/1/12 קבעו איתנו בין 14:00-16:00, כמובן שהמרכיב הגיע רק בשעה 20:00 כולנו מאושרים בציפייה גדולה סוף סוף לשים את הסיפור מאחורינו ולהפתעתי הרבה עם מה נכנס המרכיב?! עם דלת לארגז מצעים...... חה חה חה חה לא ידענו אם לצחוק או לבכות, עד איזו רמה ניתן לזלזל בלקוח, איזה רמת התעללות אפשר להגיע??? מסתבר אחרי שקראנו את מיטב התלונות ומסתבר שיש הרבה כנגד חברתכם אז שום דבר כבר לא מפתיע. ... אז לכן החלטנו להיות עבריינים פורעי חוק לבטל את שאר הצ'קים שאנו חייבים לחברה ולהפגש בבית משפט, וזהו וחבל שכך רק נראה לי שחברת 5 נגרים נהנת להגיע לבית משפט כי ממש מזלזלים ומתעלמים מהלקוחות....

חמישה נגרים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה