פרטי התלונה

תלונות חמישה נגרים

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עיכוב של 5 חודשים בהזמנה והתעלמות מהלקוח נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
נתניה כתובת:
נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 6.9.11 רכשתי פינת ישיבה בחמישה נגרים, שלמתי בשני צ'קים שנפרעו מזמן ועד היום לא קבלתי שום דבר 22.1.12. מספר פעמים אמרו לי שהשליח בדרך, כמובן שאף אחד לא הגיע. 5 חודשים אני ממתינה, את הכסף החברה קיבלה ולי אין עם מי לדבר. לא עונים לי ולא חוזרים להודעות ממני. אני חד הורית שהורי עוזרים לי, אימי שהיא חולת סרטן רכשה את המוצר עבור בני וכל יום שעובר אנו חוששים שקטן הסיכוי שהיא תזכה לראות את המתנה שרכשה עבור נכדה. אנו חסרי אונים, מתוסכלים וזקוקים לעזרה.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי + פיצוי על עוגמת הנפש פתרון נדרש :

חמישה נגרים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה