|
|
|
|
|
|
הנדון – השלמת חלקים חסרים עבור שתי מערכות הילדים שניקנו- מס' הזמנה 60503763 |
נושא התלונה: |
יום ראשון 22 ינואר 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
נתניה |
כתובת: |
נתניה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 22/1/2012 קיבלנו את החדים ב- שהוזמנו בנהלך חודש אוגוסט 2011 (עבור איחור זה קיבלנו פיצוי ואין לנו תלונה על זמן ההספקה)
לאחר בדיקה עם המרכיבים (שנשלחו מטעמכם) חסרים מספר פריטים :
• כ 6 ידיות חלום ידיות
• המיטה הנשלפת לא בוצעו בה עבודות גימור (כל המרכב של המיטה הנשלפת יש להחליף)
• חסר מוט תליה בארון
כל הפריטים החסרים הנ"ל נמסרו לכן ע"י המתקינים
פנינו אלכם כדי לקבל תשובה מתי חלקים אילו אמורים להגיע אך עדיין לא קיבלנו תשובה?
כמעט ולא ניתן להשיג אתכם בטלפון
אנא חזרו אלינו בהקדם כי כרגע לא ניתן להשתמש בחלק מהציוד הנרכש
אודה להתייחסותכם
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
שליחת הפריטים החסרים, אם אין באפשרותכם לבצע זאת אנא הפנו אותנו לנגר שיכול לבצע את התיקונים |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
חמישה נגרים שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|