|
|
|
|
|
|
מיטה שנשברה-מחכים לתיקון מאוגוסט 2011 |
נושא התלונה: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
רכשנו חדר לבת שלנו באוגוסט 2010.החדר עלה לנו יותר מ 10,000 שקלים.לאחר פחות משנה המיטה נשברה.(היו עוד תקלות בדרך אבל זה לא נושא התלונה).מאוגוסט אנו מחכים שיבואו לתקן את המיטה .אתמול לאחר שני ביקורים של מתקינים שונים ,קבעו עימנו סוף סוף תיקון.חיכינו וחיכינו אך איש לא בא.אני יצאתי מהעבודה מוקדם יותר אך לצערי נשארנו עם מיטה שבורה.היום התקשרנו לחמישה נגרים ולא חזרו אלנו.המלצה שלי אל תקנו בחמישה נגרים.הם כבר לא מה שהיו פעם.הרהיטים גרועים ,עבודה זבל ושרות עוד יותר.
|
|
|
|
|
|
|
|
חמישה נגרים שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|