|
|
|
|
|
|
חדר עם פגמים |
נושא התלונה: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום,
לפני כשנתיים רכשנו חדר ילדים מ5 נגרים. החדר הגיע עם המון דפקטים ושברים. נסינו ליצור קשר עם החברה אבל אלה ענו בזלזול וחוסר כבוד. כאשר איימנו בתביעה, הם הסכימו לשלוח צוות לבדוק את העניין. הגיעו שני מרכיבים שטענו שאכן איתנו הצדק וכי יש להחליף הרבה חלקים. חיכינו שמישהו יצור איתנו קשר כפי שהובטח לנו, אך אף אחד לא עשה זאת. הרמנו שוב ושוב טלפון. לבסוף, התבקשנו לשלום עבור התיקונים. סירבנו לשלם כמובן ומאז אף אחד לא מתייחס לפניות.
שילמנו 15000 ש"ח על חדר באיכות נמוכה ביותר.
|
|
|
|
|
|
|
|
חמישה נגרים שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|