אי הספקת סחורה < |
נושא התלונה: |
יום ראשון 29 מאי 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
נתניה |
כתובת: |
נתניה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
במאי 2011 רכשנו ב- 5 נגרים 2 חדרי ילדים , באוגוסט 2011 קיבלנו את החדרים .
קיבלנו את הריהוט עם פגמים הבאים: צבע המגירות שונה ממה שהוזמן, רגל השולחן שונה ממה שהוזמן, הרכבת הארון היתה לקויה- גב של הארון אינו צמוד לגוף, הארון.
9 חודשים אנו ממתינים לתיקונים- ,פעם הגיע המתקין- לא נאמר לו שהוא צריך להביא מגירות ורגל לשולחן, פעמיים קבעו איתנו מועד תיקון ואספקה- המרכיבים לא הגיעו ללא ידעתינו מראש, לקחנו ימי חופש כדי להיות בבית. לפני שבוע ב22/4 הגיעו המרכיבים - ושוב עם מגירות בצבע שונה וללא רגל שתואמת את ההזמנה. לשאלתי מתי שוב אקבל את התיקון- הם אמרו כי הם לא יודעים כלום וזה לא תלוי בהם. נשאלת השאלה- האם יש מישהו שמטפל בי כצרכן פשוט , האם זה נראה הגיוני לחכות 9 חודשים כדי לקבל תיקונים להזמנה? מה גם , אחרי כ"כ הרבה פניות טלפוניות בחודשים הקודמים אף נציג שירות לא פנה אלינו.
היות ואני הפסדתי 3 ימי עבודה ובמהלך 9 חודשים אני עדיין לא קיבלתי את מה שהוזמן, אני שוקלת לפנות לבית משפט לתביעות קטנות גם על הנזק הכספי שנגרם לי וגם על עוגמת נפש
בברכה,
ליבשיץ ליליה
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
אספקה מיידית של הסחורה עם כל התיקונים הנדרשים ופיצוי על 3 ימי עבודה שהפסדתי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|