פרטי התלונה

תלונות חמישה נגרים

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הספקת סחורה < נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏29 ‏מאי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
נתניה כתובת:
נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
במאי 2011 רכשנו ב- 5 נגרים 2 חדרי ילדים , באוגוסט 2011 קיבלנו את החדרים .
קיבלנו את הריהוט עם פגמים הבאים: צבע המגירות שונה ממה שהוזמן, רגל השולחן שונה ממה שהוזמן, הרכבת הארון היתה לקויה- גב של הארון אינו צמוד לגוף, הארון.
9 חודשים אנו ממתינים לתיקונים- ,פעם הגיע המתקין- לא נאמר לו שהוא צריך להביא מגירות ורגל לשולחן, פעמיים קבעו איתנו מועד תיקון ואספקה- המרכיבים לא הגיעו ללא ידעתינו מראש, לקחנו ימי חופש כדי להיות בבית. לפני שבוע ב22/4 הגיעו המרכיבים - ושוב עם מגירות בצבע שונה וללא רגל שתואמת את ההזמנה. לשאלתי מתי שוב אקבל את התיקון- הם אמרו כי הם לא יודעים כלום וזה לא תלוי בהם. נשאלת השאלה- האם יש מישהו שמטפל בי כצרכן פשוט , האם זה נראה הגיוני לחכות 9 חודשים כדי לקבל תיקונים להזמנה? מה גם , אחרי כ"כ הרבה פניות טלפוניות בחודשים הקודמים אף נציג שירות לא פנה אלינו.
היות ואני הפסדתי 3 ימי עבודה ובמהלך 9 חודשים אני עדיין לא קיבלתי את מה שהוזמן, אני שוקלת לפנות לבית משפט לתביעות קטנות גם על הנזק הכספי שנגרם לי וגם על עוגמת נפש
בברכה,
ליבשיץ ליליה
עוגמת נפש סוג הנזק :
אספקה מיידית של הסחורה עם כל התיקונים הנדרשים ופיצוי על 3 ימי עבודה שהפסדתי פתרון נדרש :

חמישה נגרים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה