פרטי התלונה

תלונות חמישה נגרים

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת מוצר נושא התלונה:
telepinsky vasilina שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏29 ‏אפריל ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
יד חרוצים 14 א.ת. חדש נתניה כתובת:
נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב22.09.11 היזמנו ב '5 נגרים' חדר ילדים מעוצב. לפי חוזה זמני הספקה בין 45-65 ימים עבודה . קיבלנו רהיטים לאחר יותר מ 65 ימי עבודה ב 15.1.12. המוביל אשר גם הרכיב לנו את כל חלקים הרכיב בצורה לא נכונה את המגן מיטה\ מעקה .בעוד יומיים מעקה נשבר\ יצאה מהברגים שחיברו אותו למיטה. פנינו לסניף.הובטח לנו שמזמינים מגן מיטה חדש וגם כפיצוי על איחור בקבלת רהיטים הובטח כיסא. כעת שוב עברו יותר מ- 65 ימי עבודה. עדיין לא קיבלנו לא מגן מיטה ולא כיסא. בשירות לקוחות או שלא עונים, או שמבטיחים לחזור לא חוזרים. היום ב- 29.4. סוף סוף הצלחנו להשיג שירות לקוחות . בשיחה טלפונית התברר כי לפי רשומים שלהם כבר סיפקו לנו הכל :גם מגן מיטה וגם כיסא. לאחר מריבות ארוכות שוב הובטח לבדוק נושה של אי הספקה ולתקן עניין במשך חודש נוסף. מה לעשות?
קבלת מוצר באקדם וגם פיצוי על ביזבוז זמן ועצבים פתרון נדרש :

חמישה נגרים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה