פרטי התלונה

תלונות סם ליין

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מיקרוגל לא תקין נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני שנה רכשתי מיקרוגל של חברת סמסונג נאמר לי שיש אחריות ל 10 שנים לתקלות מסויימות נוצרה בעיה במיקרוגל לקחתי אותו למעבדת אב אל לתיקון לאחר כ 4 ימים המיקרוגל חזר ולא תוקן שוחחו איתי נציג בשם דור ומנהלת בשם חני לאחר שיחה איתם נשלח אליי מיקרוגל "חדש" ארוז שהוצאתי אותו מהקרטון להפעיל גם הוא לא עובד ממש עצוב וגועל נפש חברת סמסונג ושוב אני מחכה למיקורגל נוסף אני פשוט הולכת לתבוע את החברה על עוגמת נפש!!!! זה לא יתכן כזה דבר שחודשיים הסיפור הזה נמשך,
ושוב נשלח אליי מיקרוגל אחר בושה לסמסונג על כל העוגמת נפש אפילו משהו כפיצוי לא שלחו פשוט הניחו לי את המיקרוגל בבית כמו נדבה לעולם לא אקנה מוצרים של סמסונג!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :

סם ליין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה