פרטי התלונה

תלונות סם ליין

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה על רכישת מקרר לקוי וקבלת שירות לקוי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כ-8 חודשים רכשנו מקרר שתי דלות עם מקפיא תחתון בעל שתי דלתות גם הוא משקם אלקטריק.
אומנם שירות הלקוחות אינו של חברת סמסונג אך, מהסיבה כי המוצר הוא מוצר של החברה אני פונה אליכם בתקווה כי "תצילו" את שירות הלקוחות המביך, המזלזל והלקוי של חברת סמליין שמייצגת אתכם.
עד לפני כשבוע ימים המקרר עבד מדהים ולא הייתה כל תלונה.
לצערנו הרב מאוד, מסיבה לא ברורה המקרר התקלקל והחלק העליון הפסיק לקרר.
לאחר פנייה לשירות הלקוחות תואם לנו טכנאי שהגיע וטען כי יש פגם "מולד" במקרר ויש להחליף חלק זה. עניין ה-ז-ו-י- שיש פגם מולד במקרר שנרכש בסכום של למעלה מ-18,000 ש"ח וכי הוא פגום.
כמובן, וכתוצאה מהעבודה כי המקרר הגיע ל-27 (!) מעלות, התקלקלו מוצרי גבינה, רטבים, ירקות, פירות וכיוצ"ב בשווי העולה על 2,500 ש"ח!!!!! שבגינם לא קיבלנו שום פיצוי.
הטכנאי הגיע וטען כי אין באפשרותו לתקן את החלק "שהתקלקל" וקבע כי יש להחליפו בחלק חדש, שכמובן לא נמצא ברשותו. הנ"ל עשה את המיטב ותיקן את המקרר באופן זמני בטענה כי הוא יכול לפעול עם החלק המתוקן גם חודשים אך כ"מחוות שירות" נקבל חלק חדש. מחוות שירות?!?!?!?! המקרר נרכש לפני פחות משנה. הרי מהות הרעיון בקניית מקרר חדש היא כל לא תהיינה כל תקלה כיוון וזהו מוצר ח-ד-ש, מדוע המקרר זקוק כבר לחלפים?!.
כיוון ויש צורך להחליף את החלק הפגום בחלק חדש, תואם לנו טכנאי ליום שלישי ה-19.05.15.
אתמול, יום ראשון 17.5.15, לקראת שעות הערב, המקרר שוב הפסיק לקרר בחלקו העליון. כמובן שהחום הכבד לא מאפשר להוציא את כל המוצרים החוצה שעת עת, בזה אחר זה מתקלקלים (שוב!!) וזאת בהפרש של פחות משבוע מיום בו הגיע הטכנאי לביתנו לתקן את אותה התקלה!
היום, יום שני 18.5.15, בשעות הבוקר התקשרנו לשירות הלקוחות. הנציגה שענתה ביקשה את מספר הטלפון ובלי הרבה שאלות בצורה תקפיה ומזלזלת אמרה "יש לכם טכנאי למחר, מה עכשיו את רוצה?"--> לגיטימי?! לא!!! מהות שירות לקוחות הוא מתן שירות והסבר! משהבינה שטעתה באופן הניסוח והדיבור חזרה בעצמה והסבירה שהיא פותחת פנייה ויחזרו אלינו תוך שעה. כמובן שהדבר לא קרה ולא חזרו אלינו ולכן, שוב התקשרנו. שוב המתנו על הקו למעלה מ-12 דקות עד לקבלת מענה. בחורה בשם הילה מצוות יוסי ענתה לטלפון בצורה מזלזלת "כן..." ראשית, איזו מן צורה זאת לענות כך לטלפון בשירות לקוחות?! שנית, גם ככה בתור לקוחה שמצאה את עצמה מתקשרת פעם רביעית וחמישית, ממתינה על הקו וכדומה אני פקעת עצבים! אז לא מוסיף שהנציגה עונה בצורה מזלזלת. משהבנתי שהשיחה התחילה ברגל שמאל ביקשתי ממנה להתחיל מהתחלה כי בסופו של יום אני צריכה שירות. היא המשיכה בשלה, ביחס המזלזל ובמתן תשובות קצרות. משביקשתי לדבר עם נציג/ה אחר תשובתה הייתה, "את יכולה לנתק ולהתקשר שוב"--> אמיתי?!?!?! אחרי שהמתנתי כל כך הרבה זמן בטלפון כדי שסוף כל סוף מישהו יענה לי אני אנתק ואתקשר שוב?! כי אין לה מצב רוח הבוקר?!
למען הסדר הטוב, גם אני עובדת בשירות לקוחות ו-א-י-ן כזה דבר!!!!
שורה תחתונה נותקה השיחה בצורה מזלזלת ומגעליה מבלי לתת מענה מדוע לא החזירו לי שיחה ומדוע אין אפשרות לתאם טכנאי עוד להיום! מילא אי אפשר, אבל יש דרך להגיד את הדברים. שוב המוצרים מחמיצים בזה אחר זה, שוב אין מה לעשות! לא ייתכן, לא הגיוני שמקרר שנקנה לפני פחות משנה יתקלקל וכמובן לא הגיוני שיהיה זה מקרר פגום!!!!
מעבר לכל, את הפנייה הנ"ל ראיתי לנכון לשלוח גם כאן מפאת הסיבה הפשוטה כי לחברת סמליין אין שירות לפניות הציבור ואין טלפון באתר. עניין שבפני עצמו אומר דרשני. מביך ומזלזל.
יש בי חשש כבד, שלאחר ש"יתוקן" המקרר, ותפוג תקופת האחריות (בקרוב מאוד)- שוב ניתקל בתקלות, וניאלץ לשלם על תיקונן. עפ"י השירות שקיבלנו, נראה שזהו לא דמיון פרוע.
ועוגמת נפש סוג הנזק :

סם ליין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה