פרטי התלונה

תלונות סם ליין

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מקרר לא תקין נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 04.09.14 רכשתי מקרר סמסונג 3 דלתות עם קיוסק
שילמתי כ 10,000 ש"ח בעבורו.
מהשבוע הראשון המקרר היה קר מאוד ומקפיא את הירקות והפירות והחלו להירקב בנוסף המקרר היה מרעיש ופה רק החלו הבעיות,
שהגיע הטכנאי לחיבור ראשוני פרסתי בפניו את הבעיות.(ביקשנו שיחליפו את המקרר ונענו בסירוב)
לאחר כשבועיים קראנו לטכנאי אשר כיוון את הטמפרטורה והסביר.
עברו עוד כחודש הזמנתי שוב טכנאי בגלל הקור העז במקרר ושוב נתנו לי תשובות לא הגיוניות , שבגלל שזה אינוורטר הוא אמור להרעיש כך ולגבי הקור הוא שיחק עם הצג הטמפרטורה והלך.
לאחר כשבועיים שוב קראנו לטכנאי ושוב בדקו הפעם אמרו נביא מכשיר מיוחד שבודק את הטמפרטורה והחליט.
לאחר כשבוע הגיע הטכנאי עם המכשיר שהצמיד למקרר למשך יממה שלמה, ולאחר מכן לקחו את המכשיר ואמרו שיהיו בקשר.
כמובן שאף אחד לא התקשר , כניסתי לברר הפקידה בשירות ענתה לי שהמקרר תקין ואין מה לעשות .
כמובן שהבעיה לא נפתרה , אך ממש התייאשנו מהטלפונים והתשובות הלא רציניות של חברה בסדר גודל כזה.
ב21.04.15 הזמנו שוב טכנאי , שאמר שצריך להחליף חלק שקשור לתעלת האיוורור והחלק חסר לאחר כשבועיים החליפו את החלק אך לצערנו לא פתר את הבעיה המקרר עדיין קר ובנוסף התחיל להזיע בדפנות ובתקרה המקרר.
הקיוסק נוזל ולנו נמאס, למה אנו אמורים לסבול ששילמנו ממיטב כספינו וקיבלנו מקרר דפוק . אנו רוצים את הכסף חזרה או מקרר חדש.
בתודה מראש.
כספי סוג הנזק :
כסף או מקרר חדש אחר פתרון נדרש :

סם ליין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה