פרטי התלונה

תלונות סם ליין

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית לקוחות בעניין פיקוד שבת נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
לכבוד לשכת מנכ"ל.
בתאריך 12.4 רכשתי בחנות ביג אלקטריק בטבריה מקרר סמסונג דגם 60j9000 של היבואן הרישמי סם ליין. תאריך הזמנה 17.4. תאריך אספקה 25.4.
על גבי המקרר מצויין במפורש דגם המקרר, המפרט שלו, ולבסוף נכתב "ניתן להתקין פיקוד שבת של מכון צומת ללא חיוב נוסף וניתן להתקין פיקוד שבת של משמרת השבת בתשלום".
בתאריך 1.5 הזמנתי טכנאי לצורך התקנת פיקוד של צומת
בתאריך 3.5 הטכנאי הגיע ואמר שיש לו רק פיקוד שמכבה תאורה פנימית ולא את הצג החיצוני שזה כמובן לא טוב מבחינתי
בתאריך 4.5 התקשרתי לחברה ואמרו לי שאי אפשר להתקין של צומת בגלל הצג החיצוני
בתאריך 10.5 פניתי למכון צומת ואמרו לי שיש פיקוד שמבטל את כל התאורה כולל החיצונית ויטפלו בעניין
בתאריך 11.5 פניתי לחנות ביג אלקטריק והם קישרו אותי עם הסוכן של סם ליין והוא הבטיח לשלוח טכנאי שיתקין פיקוד לשביעות רצוני שיבטל את כל התאורה והצגים
בתאריך 15.5 הגיע שוב טכנאי ושוב פעם הביא את אותו הפיקוד שלא פותר את הבעיה. הסברתי לטכנאי את הבעיה והוא דיווח על כך לממונים עליו והבטיח שיצרו איתי קשר תוך יום או יומיים ומאז לא יצרו איתי שום קשר.
לאחר מכן כשראיתי איך הדברים מתנהלים פניתי למשמרת השבת ושילמתי באופן פרטי 750 ש"ח עבור התקנת פיקוד שפתר לי את כל הבעיות
חברת סם ליין מטעה את הציבור, מבטיחה דברים ולא עומדת בהם.
לא יתכן שעל גבי המקרר יצויין הדגם, המפרט, ובמפורש הבטחה להתקנת פיקוד של צומת בחינם ולאחר מכן להתנער ולומר שאי אפשר להתקין זו פשוט רמאות.
דורש פיצוי בגין הטעייה של לקוח פתרון נדרש :

סם ליין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה