פרטי התלונה

תלונות סם ליין

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קלקול חוזר ונשנה של מיקרוגל נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בהמשך לתלונה 16960 :

עדכון : אתמול - 20.2.07 חזר המיקרוגל מהמעבדה.

המיקרוגל היה במעבדה החל מתאריך 1.2.07.

כעבור מספר דקות , בהפעלה השניה שלו , המכשיר הפסיק שוב לעבוד.

הודענו למעבדה , ואותו טכנאי שהביא אותו , לקח אותו שוב לתיקון.

אנו לא רוצים יותר שהמעבדה תתקן את המכשיר , נמאס לנו מהמצב הנוכחי שבו אנו כבר כ-4 חודשים ללא מכשיר מיקרוגל !.

כנראה החברה לא מסוגלת לפתור את הבעיה , ועל כן אנו דורשים החלפת המכשיר בחדש לאלתר.





התלונה הקודמת :
בהמשך לתלונה מס' 16667מלפני כ-10 ימים .
המיקרוגל המדובר חזר אתמול - 31/1/07 מתיקון (החמישי במספר בשלושת החודשים האחרונים) , אולם כבר אתמול הוא הפסיק לפעול.
לאחר שיחת טלפון עם מנהל המעבדה הוחלט שהיום - 1/2/07 יגיע שליח לאסוף אותו לתיקון חוזר במעבדה ... אין לי מה להוסיף.
מצ"ב התלונה הקודמת :

בתאריך 30/3/04 רכשתי מכשיר מיקרוגל של חברת סמסונג , אשר עליו יש אחריות לתקופה של 3 שנים.
במשך החודשיים החולפים , המכשיר התקלקל 4 פעמים , ובכל פעם הובא למעבדה ברעננה.
לאחר התיקון המכשיר עבד פעמים בפורות בלבד ושוב התקלקל.
נראה לי לא סביר (בלשון המעטה) שמכשיר בעל שם שכזה מתקלקל כ"כ הרבה פעמים בפרק זמן כה קצר.
עד היום לא היתה לי בעיה שיתקנו את המכשיר , אולם כרגע אני דורש החלפת המכשיר לאלתר.

פרטי הזמנה :
מס' הזמנה - 83691
מס' לקוח - 23201108
שם לקוח - שורץ צבי
בזבזוז זמן סוג הנזק :
החלפה בחדש פתרון נדרש :

סם ליין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה