פרטי התלונה

תלונות סם ליין

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קבלת מקרר פגום נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
ביום ראשון 29.6.2008 קיבלתי מקרר סמסונג RS26FASW , הציר העליון של דלת המקרר הגיע עקום. צלצלתי למחלקת השרות והודעתי על הבעיה, נאמר לי להמתין לטכנאי שאמור להגיע ב 1.7.2008 , בפועל הטכנאי הגיע ב- 2.7.2008 , אישר שציר
הדלת עקום, אינני רוצה בתיקון או החלפת הדלת, כפי שהציע הטכנאי שילמתי את מלוא המחיר עבור מקרר חדש ותקין,
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת המקרר פתרון נדרש :

סם ליין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה