קבלת מקרר פגום |
נושא התלונה: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ביום ראשון 29.6.2008 קיבלתי מקרר סמסונג RS26FASW , הציר העליון של דלת המקרר הגיע עקום. צלצלתי למחלקת השרות והודעתי על הבעיה, נאמר לי להמתין לטכנאי שאמור להגיע ב 1.7.2008 , בפועל הטכנאי הגיע ב- 2.7.2008 , אישר שציר
הדלת עקום, אינני רוצה בתיקון או החלפת הדלת, כפי שהציע הטכנאי שילמתי את מלוא המחיר עבור מקרר חדש ותקין,
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
החלפת המקרר |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|