פרטי התלונה

תלונות סם ליין

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות מזלזל נושא התלונה:
‏יום שני ‏21 ‏יולי ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
תלונה על יחס מזלזל ופוגע מצד מנהל השרות – מר אלי מעוז תחנת השרות- לוד
רכשתי טלויזיה מסוג LCD סמסונג A450.
התקשרתי לתאם ביקור של טכנאי להדרכה ולכיול הטלויזיה ביום חמישי ה-17.7.08.
תואם איתי מועד להגעת הטכנאי להיום - יום שני ה-21.7.08 בשעה 9:00-9:30 בבוקר.
בשעה 9:00 מתקשר אלי הטכנאי ומודיע לי כי הוא יגיע בין השעות 15:00-17:00 אחה"צ.
אמרתי שזה לא יתכן כי קבעו לי ביקור לבוקר ולא לאחה"צ . לדבריו כך הם עובדים הם מתקשרים בבוקר ואומרים ללקוח באיזו שעה הם מגיעים.
תשובתו נשמעה לי תמוהה מאוד – איך יתכן שמתקשרים ללקוח בבוקר ומודיעים לו באותו יום באיזה שעה הוא מגיע??
לאחר מספר דקות התקשרה אלי פקידה מתחנת השרות בלוד והודיע לי שהיתה אי הבנה ואכן הכוונה היתה שיתקשרו אלי בבוקר על מנת לתאם את שעת הגעת הטכנאי. ביקשתי לדבר עם מנהל תחנת השרות ואכן הוא חזר אלי כעבור מספר דקות והתחיל לצעוק עלי שכך הם עובדים ואם זה לא מוצא חן בעיני זאת הבעיה שלי, אלה הנהלים שהוא נותן לטכנאים שלו וכי יש לכל אחד מהם 16 קריאות ביום וגם אם הם היו צריכים להגיע אלי בבוקר הם לא היו יכולים להגיע.
ההתלהמות של מנהל תחנת שרות לא מקובלת עלי, מה שאולי מסביר את היחס המזלזל והשרות הלקוי שנתקלתי בו. כאמור זהו מנהל תחנת השרות שלצערי, אין לו שום תודעת שרות, ואולי משום כך נתקלתי בשרות כל כך גרוע.
עלי לציין שזאת הפעם הראשונה שנתקלתי במקרה בו הטכנאי מודיע ללקוח באיזה שעה הוא יגיע באותו יום.... מעבר לכך, פיניתי לי את כל הבוקר והעברתי את כל הפעילות שלי להיום אחה"צ, לא יתכן שישבשו לי כך את סדר היום.
מה שקורה כרגע שהטלויזיה לא מכוונת ואני לא רואה בה כמו שאני אמורה לראות בה.

סם ליין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה