פרטי התלונה

תלונות סם ליין

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול ושירות לקויי ואי עמידה בתנאי האחריות בעת קלקול ה TV (בת 8 חודשים)d נושא התלונה:
עזר שרון שם/כינוי:
‏יום שני ‏04 ‏אוגוסט ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
רחוב גרניט 12 קרית אריה פ"ת כתובת:
פתח תיקווה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בתאריך ה 4.8 התקשרתי למחלקת תיקונים של חברת סאם ליין בעקבות שיבוש בראות הTV לרבות כתוביות הפוכות להלן השתלשלות האירועים:
1. נציגי החברה הגיעו ואספו את ה TV מבלי לעטוף את הTV כשהתראי לטכנאי הוא טען שיש להם סטנדים מיוחדים ברכב כמו כן ביצענו בדיקה מקיפה לאמת שה TV תקינה, כשליוויתי את הטכנאי ראיתי אותו מעמיס את ה TV ללא עטיפה וללא סטנדים.
2. לאחר יומיים ה TV הוחזרה ונטען שהוחלף כרטיס ראשי להפתעתי הבחנתי במכה וגירודים מאסיביים בצדדים ומאחור ואף ו\השבתי את תשומת לב של הטכנאי הטכנאי טען שזה דבק וזה יעלם והתיחס אלי בליגלוג, ועוד בהפעלת המכשיר הראיה לא היתה ברורה, ריצדודים, ועיווטים של התמונה, ובחלק העליון יש פס קבוע, בדיקה מקיפה שלי בערוצים שונים בדיוידי ובוידאו עדיין לא הצלחתי לראות כמו שראוי לראות ב TV של 8 חודשים (LCD)
בלית ברירה התקשרתי שוב למרכז התיקונים וביקשתי שיתקנו את ה TV, מכשהגיע הטכנאי הראתי לו את הראיה הלקויה כולל הדפיקות והגירודים, למחרת התקשרה נציגה של השירות תיקונים להלן רדפון וטענה שמחליפים את המכסה האחורי של ה TV ולדעתה התמונה סבירה ולא נדרש שום טיפול נוסף, לאחר התעקשות מצידנו שהראות אכן לקויה היא הסכימה\קיבלה אישור להחליף כרטיס ראשי (כפי שטענו בעבר הם כבר החליפו כרטיס פעם אחת)
.
למחרת ה TV חזרה אלינו שוב ועדיין אותם סיפטומים עם ריצדודים ועיווטים ואותו פס נצחי בחלק העליון כמוכן השריטות בצדדים לא שודרו ואף הראיתי לטכנאי, הטכנאי לא היה מוכן לקחת את ה TV והוא התקשר למנכ"ל שירות התיקונים מ"ר אלי מעוז שדיבר בצורה בוטה גסה ומתנשאת שאיננה הולמת אדם הנותן שירות ובטוח לא במעמדו, מר אלי מעוז טען ואני מצטט "זה מה יש" ביקשתי TV תקינה ואני מצטט שוב "גם אם תעלה עד הכוכבים ותחזור לא תקבל TV" בעקבות השיחה הבוטה העברתי את הטיפול לאשתי והוא אמר לה ציטוט "אתם אנשים מסוכנים בגלל שהתלוננתם עלינו"
מאז הם לקחו את ה TV ללא אספקה של TV חלופית ואנחנו עם 2 ילדים בתקופת החופש הגדול ללא TV כ חודש.
17.8פנינו למחלקת שירות לקוחות של סאמליין ששלחו מנהל שירות לקוחות ארצי בשם איציק דבקה שטען שהוא הולך לראות מה קורה במעבדה והוא יעדכן אותנו בהתאם מאז הוא נסע לחו"ל חזר ולא יצר איתנו קשר (בהמשך התברר שהוא גם לא הספיק ללכת ולבדוק את הנושא, לאחר פניות רבות שלנו אל מחלקת השירות קיבלנו תשובות של "יחזרו אליכם" הענין בטיפול" וכולי.... מאז נותק הקשר ואף אחד לא יוצר איתנו קשר או מעדכן אותנו במצב ואנו בלי LCDTV שאגב נקנתה לפני 8 חודשים בכ 7500 ש"ח.

בברכה,

שרון עזר.

סם ליין שירות לקוחות

, תגובה:
איציק דבדה - מנהל שרות שם ותפקיד:
לאחר התיקון במעבדה והרצת המכשיר, המכשיר פעל כשורה ללא כל בעיות במשך ימים ולא נתגלה כל פגם.
לדברי הלקוח המכסה האחרוי קיבל שפשופים. המכסה הוחלף בחדש.
הוצע ע"י המעבדה ועל ידי להגיע יחד למעבדה לבדיקה משותפת ובמקום יוחלט אם אכן יש בעיות ואנו במקום ניתן פתרונות.
לצערנו מר שרון ורעייתו סירבו לכך ובדיקה עצמית שלי אינה יכולה לתרום דבר אם הם בעצמם לא רואים במקום את מה שהם טוענים שלא תקין.
כל אמירה שלי היא כמו שמנהל המעבדה אמר להם.
נכון להיום המוצר תקין ופועל כראוי.אנו ממתינים לאישור הלקוח על מנת להחזיר את המוצר לביתו. אנו מוכנים לתת אחריות מחודשת מיום החזרת המוצר.
תגובה:
הסכמת הלקוח לבדיקה משותפת או לחלופין הסכמת הלקוח לקבלת המוצר התקין חזרה לביתו עם קבלה של אחריות מחודשת. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה