פרטי התלונה

תלונות סם ליין

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מקרר סמסונג דגם 677 עם שריטה בדלת העליונה נושא התלונה:
עוז שלומי שם/כינוי:
‏יום שני ‏16 ‏יוני ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך הנ"ל קניתי מקרר אצל בונדד חשמל ביפו שלמתי הובלה וקיבלתי את המקרר
לאחר 3 ימים ביום ההובלה המקרר הגיע עם שריטה בדלת העליונה (מצוין בתעודת משלוח של החברה )ולא רציתי לקבלו לאחר הבטחות של ליאורה מבונדד ומנהל המחסן של סמסונג נאמר לי כי כבר למחרת תוחלף הדלת עברו חודשיים וחצי מאז
ושום דלת לא הוחלפה .
גם לאחר שפניתי לשירות של סמסונג והיה טכנאי שלהם לא הוחלפה הדלת .
יחס מזלזל שאין כמוהו .
בבקשה תעזרו לי .
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת דלת לאתר +פיצוי הולם לזמן ההמתנה /החזרת המקרר פתרון נדרש :

סם ליין שירות לקוחות

, תגובה:
מר איציק דבדה, מנהל שי שם ותפקיד:
יש וקורה שמקרר מגיע ארצה למחסנים ובעת ההובלה לבית הלקוח, מר שלומי עוז, נפגע המקרר. ישנה סריטה קלה ביותר בחלק העליון של הדלת, דבר שאינו פוגם בתפקוד ואיכות המקרר. היות ובאותו זמן לא היתה במלאי דלת, הוזמנה עבור מר שלומי דלת אשר אמורה להגיע בעוד כשבועיים. עם הגעתה היא תוחלף במקום הדלת הקיימת, ואנו גם נמצא דרך לפצותו על כך ומתנצלים על העיקוב.

בברכה
תגובה:
יש וקורה שמקרר מגיע ארצה למחסנים ובעת ההובלה לבית הלקוח, מר שלומי עוז, נפגע המקרר. ישנה סריטה קלה ביותר בחלק העליון של הדלת, דבר שאינו פוגם בתפקוד ואיכות המקרר. היות ובאותו זמן לא היתה במלאי דלת, הוזמנה עבור מר שלומי דלת אשר אמורה להגיע בעוד כשבועיים. עם הגעתה היא תוחלף במקום הדלת הקיימת, ואנו גם נמצא דרך לפצותו על כך ומתנצלים על העיקוב.

בברכה
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה