פרטי התלונה

תלונות סם ליין

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אכזבה מאופי ומתן שירות ללקוח נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני מצפה שמכתב זה יגיע למנהל שירות הלקוחות (איציק דבדה) או למנהל הכללי של הרשת

ביום רביעי(15 באוקטובר 2008) רכשתי מסך פלזמה של סמסונג מסנסור בנמל תל אביב - הזמנה 122484934
המסך הגיע לאחר יומיים ואמרו לי כי כעת אני צריך להתקשר אל סמליין על מנת לתאם התקנה.
זו היתה חווית שירות לא נעימה. אתחיל בכך שנאלצתי לבזבז המון זמן בלתפוס את השירות וגם אז הם אמרו לי כי הם לא רואים את ההזמנה וכי אני צריך לפקסס אותה אך זו לא הבעיה האמיתית.
אני אומר בלשון המעטה כי שירות הלקוחות בחברת סמליין או מיניליין לא ממש יודע מהו לקוח ..כי הרי כולנו יודעים שלקוח מרוצה יביא עוד 10 חברים ולקוח נזעם יספר זאת למאה או יותר. לא ארבה בפרטים אך אציין כי היחס בשירות הלקוחות הינו מזלזל ופוגע. בכל מקרה המתקין הגיע היום, יום שני 20 לאוקטובר וכאשר פתחנו את האריזה המסך היה מנופץ. מפה המשכתי על מסכת הטלפונים כי כל הזמן טענו כי יחזרו אלי אך לא עשו זאת.. עד שהגעתי לבחורה בשם מרלין שפה ממש התיאשתי. היא דיברה בזלזול וחוסר כבוד ואמרה כי יטפלו בזה יום רביעי. אמרתי לה שאני רוצה מסך חדש והתקנה עוד השבוע אך היא טענה כי רק יום רביעי ניתן יהיה לשוחח.. כשאמרתי לה שהיחס מזלזל היא לא מש התייחסה וניתקה
אסכם ואומר כי זו הייתה אחת מחוויות השירות הגרועות בחיי.. בתור מוסד שירות שאמור לתת שירות ללקוח על מנת שיהיה מרוצה, אני לא חשוב שזה יאה שלקוח צריך לרדוף אחריכם בטלפונים רבים. חנות השירות הזו חייבת לשים את ערך השירות במרכז העיניינים ולתת שירות הולם כי כמו שאני נותן את הכסף במקום אני מצפה שאתם תיצרו איתי קשר במהירות.
בכל מקרה אצפה כי תטפלו בנושא ותחזרו אלי עם פיצוי הולם

בתודה אבי
פיצוי הולם פתרון נדרש :

סם ליין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה