פרטי התלונה

תלונות סם ליין

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אספקת מקרר פגום< נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
גרניט 12 פתח תקוה כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום,
רכשתי מקרר סמסונג RT-58 דרך אל"מ חשמל באפריל 2006.
המקרר סופק לביתי וחובר לחשמל לאחר כמה שעות הבנתי שהמקרר לא עובד והתקשרתי לשירות. למחרת הגיע טכנאי והבין שאין גז, דרשתי להחליף את המקרר היות ואני יודע שהגז עובר במערכת סגורה ואם הוא חסר אז ככל הנראה יש דליפה, לאחר בירוקרטיה לחצים וטיעון שקיימים מקרים בהם המקרר מגיע ללא גז מחברת הייצור נכנעתי והמקרר נשאר לאחר שמילאו בו גז. חששותיי אומתו כאשר לאחר שנתיים שוב היה חסר גז במקרר ושוב הזמנתי טכנאי למילוי הגז, הדליפה אומנם איטית אך קיימת. המקרר עדיין באחריות עד אפריל 2009 וכפי שכתוב באחריות שהיא כוללת "מערכת קירור הכוללת- יחידת מנוע, מדחס,לוחות קירור, מעבה,מאדה,גז קירור וכל הצנרת". למעשה קיבלתי מקרר עם דליפה וכעת צריך למלא גז על חשבוני כל שנה שנתיים כדי שהוא יעבוד.
יצרתי קשר עם סמליין 4 פעמים כאשר בכל פעם אני חוזר על סיפור המקרה לא חוזרים אליי כלל וחוזר חלילה ובפעם האחרונה שהתקשרתי אליהם ב-9.12.2008 דיברתי עם בחורה בשם מרלין שאמרה שאין מה לעשות בנידון ולאחר שהסברתי כי זה לא ייתכן אמרה שלום וניתקה את השיחה בחוצפה.
הנזק שניגרם לי הוא פעמיים תכולת המזון במקרר שלא עבד עד הגעת הטכנאי וכך התקלקל מזון בשווי של כמה מאות שקלים לפעם אחת, הצורך להיות בבית בשביל הטכנאי ולהפסיד שעות עבודה וזמן הטיפול הבירוקרטי ועגמת נפש מול סמליין. זוהי ההזדמנות האחרונה לסמליין לטפל בי לפני דרך מישפטית.
כספי, סוג הנזק :
החלפת המקרר פתרון נדרש :

סם ליין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה