פרטי התלונה

תלונות סם ליין

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אחריות על טלויזיית LCD נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שמי ענבל סידי ואני ובעלי (משה סידי) רכשנו ב- 05/2007 טלויזית LCD 32'' מסדרת R81 במחיר מלא של 5250 ש"ח. הטלויזיה הגיעה עם 3 שנות אחריות של היבואן הרשמי של חברתכם בישראל.
לפני כחודש וחצי הופיעו כתמים על המסך וחלק מהתמונות אף נצרבו עליו. התקשרנו לחברת רטפון שהם הגוף שאחראי לאחריות שניתנה לנו וביקשנו כי יגיע טכנאי לבדוק את הנושא.
רק לאחר חודש הגיע סוף סוף טכנאי ואמר שלא ניתן לתקן את הטלויזיה במקום וכי יש לקחת אותה למעבדה, וכמובן שלקח את הטלויזיה איתו.
שבוע לאחר מכין בתאריך 27/10/2009 התקשרתי לחברת רטפון לברר מה קורה עם הטלויזיה ומתי אוכל לקבלה שוב ונאמר לי כי הנושא הועבר לטיפול היבואן הרשמי בישראל "סם-ליין".
התקשרתי ל"סם-ליין" לבדוק במה כרוך התיקון ובכמה זמן מדובר ונאמר לי ע"י ארלין שהתיקון ייקח חודשיים. כמובן שלא הבנתי את פשר הדבר וכיצד תיקון טלויזיה יכול לקחת כל כך הרבה זמן וביקשתי פתרון זמני, נאמר לי שיחזרו אליי אך כמובן שלא חזרו. למחרת בבוקר בתאריך 28/10/2009 יצרתי שוב קשר עם "סם-ליין" וביקשתי שיתנו פתרון לבעיה, ניתנו לי 2 אפשרויות:
1. להוסיף 1000 ש"ח ולקבל טלויזיה LCD 32'' מדגם חדש יותר. (לאחר ששילמתי 5250 ש"ח על הדגם הקיים).
2. לקבל טלויזיה חלופית לחודשיים עד ששלנו תתוקן.
הסכמתי לקבל טלויזיה חלופית במחשבה שלא יתנו לי טלויזיה חלופית מקולקלת אלא לפחות באיכות של הטלויזיה שאני נתתי לתיקון. בתום השיחה הובטח לי שוב שחברת "רטפון" תיצור איתי קשר לתיאום טכנאי שיביא את הטלויזיה החלופית.
המתנתי בסבלנות אך לא חזרו אליי כהרגלם, ולכן התקשרתי ל"רטפון" לברר מה קורה עם הטלויזיה החלופית שהובטחה לי.
בשיחה עם מיטל נאמר שהנושא מצריך את אישור מנהל האיזור וכי הוא אינו פנוי ונמצא כל היום בישיבות... ושהיא מבטיחה שהיא תחזור אליי אישית למחרת היום.
למחרת היום אכן חזרה אליי מיטל רק כדי להגיד שעדיין אין אישור מנהל ושתחזור עד השעה 13:00 עם תשובה.
בשעה 15:00 ראיתי כי לא חזרה אליי והתקשרתי שוב. שוב נאמר שהמנהל אינו פנוי ושעליי להמתין עוד, סירבתי לנתק את השיחה עד שאדבר עם המנהל ואז בחורה בשם גלית ענתה לי ואמרה שהיא לא מבינה מה אני רוצה כי רשום לה במחשב שסירבתי לקבל טלויזיה חלופית ואני ממתינה לטלויזיה המקורית שלי לאחר תיקון.
בשלב זה כבר איבדתי את העשתונות ודרשתי שעוד באותו היום תגיע טלויזיה חלופית אחרת אאלץ ללכת כנגד החברה לבית משפט!
גלית שדיברה איתי אמרה שלא אדאג ושמחר על הבוקר יגיע טכנאי עם טלויזיה חלופית מדגם מתקדם חדשה מהאריזה שלא נמכרה ושבמידה ונרצה להשאיר את הדגם החדש ברשותנו במקום הדגם ששלחנו לתיקון הם יבואו לקראתנו ויתנו לנו אותו ללא תוספת תשלום.
למחרת בבוקר (בתאריך 29/10/2009) לאחר שלא התקשרו לתאם מועד הגעת טכנאי יצרתי שוב קשר עם החברה וביקשתי לברר מה קורה, נאמר לי שהטכנאי יבוא רק בשעה 15:00. אני ובעלי חיכינו בכליון עיניים לטכנאי ולטלויזיה המתקדמת החדשה.
כשהטכנאי הגיע הופתענו לגלות שהטלויזיה ה"מתקדמת" ו"החדשה" אינה חדשה כלל ואף מקולקלת ברמות קשות. מעבד התמונה של הטלויזיה החלופית כלל לא עובד ולא ניתן לשמוע דבר בטלויזיה.
אנו מרגישים שעשו מאיתנו צחוק ושגוררים אותנו ללא הפסקה בנושא.
כמובן שהתקשרנו שוב לחברת "רטפון" על מנת לתאם מועד הגעת טכנאי ורק ביום ראשון ה- 01/11/2009 הוא אמור להגיע.
הגיעו מים עד נפש!!!!!!!
לא יתכן שבמשך שבוע שלם אני צריכה לרדוף ולהתקשר שעה אחר שעה יום אחר יום לחברה שמייצגת את סמסונג העולמי על מנת שיקיימו את תנאי האחריות שקיבלתי בעת רכישת המקלט!!!
עם חברה לא יכולה לעמוד בתנאי האחריות שהיא מעניקה שלא תעניק זאת מלכתחילה!
אני צריכה את התערבותכם הדחופה בנושא!!!
איני מוכנה להתפשר על פחות מאשר איכות הטלויזיה אותה קנינו במחיר מלא.

תיעוד התיקון מופיע תחת השם משה סידי בטלפון 054-2121107

בברכה,
ענבל סידי
972-54-2432200
972-54-2121107
כספי סוג הנזק :
טלויזיה חלופית תקינה ואף חדשה בתמורה לישנה פתרון נדרש :

סם ליין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה