פרטי התלונה

תלונות סם ליין

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי אספקת מקרר נושא התלונה:
‏יום שני ‏30 ‏אפריל ‏2012 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 30.4 רכשתי מקרר סמסונג RT59 בחנות מחסני חשמל בחיפה, הובטחה לי אספקה עד 20 ימי עסקים, בפועל עד היום 19.6 המקרר לא סופק , למרות מספר פעמים שפניתי לשרות הלקוחות של סמליין, הובטח לי שיחזרו אליי לתאם אספקה אך לא חזרו והמקרר לא סופק עד היום.
עוגמת נפש סוג הנזק :
אספקת המקרר פתרון נדרש :

סם ליין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה