|
|
|
|
|
|
אי מתן שרות למקרר סמסונג |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ברשותי מקרר סמסונג שעדיין באחריות, במקרר יש בעיה של נזילת מים ובעיה בצג הדיגטלי.
כבר יותר מעשרה ימים מעביירם אותי מאחד לשני בחברת רטפון נותנת השרות ובחברת סם לין מספקי תעודת האחריות ולא נותנים לי שרות כנדרש.
לטענתם אין את החלק במחסן, איך ייתכן שלמקרר בן שבעה חודשים כבר אין חלקי חילוף?
ולמה אני צריכה לסבול ולא לקבל שרות כפי שמובטח בתעודת אחריות?
|
|
|
|
|
|
|
|
סם ליין שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|