פרטי התלונה

תלונות סם ליין

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תיקון לקוי טלוויזיה חדשה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏29 ‏נובמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 31.7.12 רכשתי טלוויזיה חדשה מתוצרת SASMUNG LED 46
אבל התחלנו להשתמש בטלוויזיה רק 26.11.2012 שהיא מחוברת לרשת חשמל דרך מכשיר UPS איך ממליץ היצרן. בתאריך 29.11.2012 התגלה תקלה בה ומיד התקשרתי לשירות סמ ליין\מיניליין בטלפון 1800804050
פתחתי קריאה במערכת ישנה מס' קריאה 181633 אמרו לי שתוך 4 שעות יחזור אלי טכנאי לאבחון הבעיה. טכנאי חזר אלי ליום מחרת 30.11.2012 לא הייתי זמין וטכנאי חזר עוד פעם ביום ראשון 2.12.2012 הסברתי לו על בעיה והוא מיד החליט להזמין לי טכנאי שטח הבעיה לבדוק ובמקרה הצורך לאסוף טלוויזיה.
טכנאי ביקר אותי 4.12.2012 ב-18:00 בערב צילם טלוויזיה ואמר שיש אפשרות לתקן אותה רק במעבדה. עזרתי לו להשים טלוויזיה לרכב ו חתמתי על מסמך , בחזרה לא קיבלתי שום פסת נייר.
ב-10.12.2012 התקשרתי לשירות לקוחות לבדוק מה סטטוס של טלוויזיה אמרו לי יחזרו אלי בעוד 4 שעות עם תשובה-עד 12.12.2012 לא חזר אלי אף בנ-אדם.

ב-13.12.2012 התשקרתי לשירות עוד פעם ביקשתי לדעת מה מצב התיקון עו פעם אמרו לי שתוך 4 שעות יחזרו אלי - אכן חזרו ואמרו שטלוויזיה עדיין באבחון וכרגע לא ברור מה מקור התקלה
ב-14.12.2012 חזרו אלי עוד פעם לעדכן שטלוויזיה עדיין באבחון - אמרתי אין בעיה קחו את הזמן.מאותו יום אף אחד לא חזר אלי משירות לקוחות.
ב-19.12.2012 התקשרתי עוד פעם לשירות לקוחות אמרתי שכבר עברו 10 ימי העבודה לתיקון הטלווייזיה שמוגדר לפי חוזה - תומך אמר שזה לא בסדר ומיד אחזור אלי מנהל לעדכן אותי מה קורה- כמובן אף אחד לא חזר
היום עוד פעם התקשרתי לשירות לקוחות 23.12.2012 הפעם אמרו לי שטלוויזיה לא באחריות (????)
ביקצור עברו כבר 13 ימי עבודה , טלוויזיה לא תוקנה ולא ברור מה מצה
פשוט ביזיון אחד גדול אני מצטער שקניתי טוויזית הSAMSUNG
עלבון סוג הנזק :
החלפת טלוויזיה או חזר כספי פתרון נדרש :

סם ליין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה