פרטי התלונה

תלונות עוף טוב

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שניצלונים של עוף טוב נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
אני קונה מוצרים של עוף טוב מאז שאני נשוי.בחודש נובמבר הופתענו כאשר אישתי פתחה שקית שניצלונים וראתה גוש שניראה כמו עצמות טחונים ועוד כמה יחידות שניצלונים.יש לציין שביתי בת השלוש וחמותי שהיתארחה לשבת זה המנה העיקרית שהם אוכלים ביגלל שחמותי חולת דיאליזה ואסור לה לאכול בשר.והיות שזה היתה שעה ליפני כניסת שבת לא היתה אפשרות ליקנות פניתי לחברה והיא שלחה נציג לביתי המתנתי בבית להגעתו צילמתי את השקית בנוכחותו וגם החתמתי אותו.לאחר כשבוע פניתי שוב למיפעל וביקשתי לדעת מה זה היה ונאמר לי שיחזרו אלי.חזר אלי נציג מהמיפעל ואמר לי שהוא מיתנצל ויפצה אותי בשני שקיות שניצלונים ושניצל אמיתי אחד אמרתי לא שאים זה הפיצוי גם על עוגמת הנפש שניגרמה לי ולמישפחתי שלא ישלח והוא בכל זאת שלח לכן אבקש טיפולכם
עילבון סוג הנזק :
פיצוי הולם פתרון נדרש :

עוף טוב שירות לקוחות

, תגובה:
עופר גולדשטיין - מנהל שם ותפקיד:
במפעלנו קיימת מערכת אבטחת איכות קפדנית ביותר, המפקחת ומבקרת כל שלב בתהליך הייצור ואינה חוסכת מאמץ לשפר את המוצרים וזאת ע"מ להעניק לצרכננו את המוצר האיכותי והטעים ביותר.
במקרה הנ"ל מייד לאחר קבלת התלונה מהלקוח , דאגה חברת עוף טוב לאסוף את המוצר מבית הלקוח ובחנה את תלונת הלקוח.
מהבדיקה עלה כי עקב תקלה נדירה ,בשקית הלקוח התערבבו שני סוגי מוצרים . חשוב לציין כי שני המוצרים היו תקינים .
יחד עם זאת מיד בקבלת ממצאי הבדיקה פנינו ללקוח , הסברנו לו את מהות התקלה , התנצלנו ושלחנו לבית הלקוח סל מוצרים כפיצוי .
אנו מודים לכם על הפניה.
תגובה:
נשלח ללקוח סל מוצרים כפיצוי . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה