|
|
|
|
|
|
חוב שאינו משולם ללקוח |
נושא התלונה: |
יום שלישי 29 אוגוסט 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
היציקה 35 א.ת צפוני אשדוד |
כתובת: |
אשדוד |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ביולי 2006 העברנו בעזרת החברה, מכולה עם רהיטים לארה"ב. התשלום נגבה מראש לאחר שנקבע מחיר ההובלה. הובטח לנו שלא ידרש תשלום נוסף כאשר נקבל את הציוד בארה"ב. כאשר הגיעו המובילים לביתנו החדש בשיקאגו, נדרשנו לשלם 116$ "תשלום שיגרתי". בלת ברירה, שילמנו סכום זה, ופנינו לגבי מנהל החברה בבקשה להחזר כספי. התגובה היתה מאוד ידידותית והוא הבטיח שנקבל החזר בס"ך 500 ש"ח. למרות פניות חוזרות ונשנות לא קיבלנו את הכסף (ועברו 4 חודשים).
|
החזר כספי על סך 116$. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
גאמא שופינג שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|