פרטי התלונה

תלונות גאמא שופינג

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קבלת מוצר שונה מהמפורסם נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏16 ‏ינואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
באינטרנט סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הזמנתי הדום רגליים (שמחירו 150 ש') מאתר החברה, המוצר בכתובת:
http://www.gamaoffice.co.il/products/62381
יש הפניה למוצר זה באותה החברה גם מאתר ZAP.

היום קיבלתי בדואר ישראל הדום אחר, עשוי פלסטיק, שמחירו במקומות אחרים 70 שקלים. וודאי שלא הייתי קונה אותו במחיר כפול אם הייתי מעוניינת בו.
פתאום אני רואה ש"התמונה להמחשה בלבד"... שיטת "מצליח" הנבזית במיטבה.

החנות מוכנה להשיב לי את כספי אם אשלח להם את המוצר. אני כמובן אשלח אותו ברשום למניעת הכחשות מצערות, אבל כאן אני תוהה אם להכביר ולשלוח אותו בגוביינה, ולא לשלם 20-30 שקלים דמי משלוח . האם החוק לצידי?

בתקנון האתר כתוב שהמשלוח עליי, אבל שם מתואר מקרה שבו אתה מחזיר "מסיבה כלשהי". כאן הסיבה איננה שסתם התחרטתי, אלא שזה איננו המוצר שביקשתי.
שליחת המוצר בגוביינה, הפסקת הפרסום השקרי. פתרון נדרש :

גאמא שופינג שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה