פרטי התלונה

תלונות גאמא שופינג

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
העברת תכולת דירה מישראל לאוסטרליה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏11 ‏פברואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
א.ת. צפוני אשדוד רחוב היציקה 35 כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 11.2.07 נארזו חפציי ונשלחו על ידי חברת גאמא שיפינג לאוסטרליה.
עם חתימת החוזה בין אינטר מובר לביני התחייב סוכן החברה "גיא" שתוך 8 שבועות יגיעו הארגזים אל יעדם. (אינטר מובר מביאה לקוחות לגאמא שיפינג)
בתאריך 13.5.07 קיבלתי מכתב מהנמל באוסטרליה שיש לשלם את יתרת החוב שלי לחברת גאמא שיפינג על סך 1860 ש"ח, + תשלום של מיסי נמל וריסוס.
מאחר והיה יום שישי ובשבת וראשון אין מסחר באוסטרליה הפקדתי מיד ביום שני את כל הסכום הנדרש לחשבון גאמא שיפינג.
מאז ועד היום בכל יום אני מדברת עם חברת גאמא שיפינג שטוענת ששילמה לנמל באוסטרליה, והנמל באוסטרליה טוען שהחברה בישראל לא שילמה את מלא החוב העומד על 301.25 דולר אוסטרלי, החברה באוסטרליה לא מוכנה לשחרר את הארגזים עד תשלום גאמא שיפינג, לטענת החברה האוסטרלית גאמא שיפינג חייבת תשלום עבור שישה אזרחים כמוני. חברת גאמא שיפינג מבטיחה הבטחות ולא מסדרת דבר, היום 18.06.07 עדיין חברת גאמא שיפינג בראשה גבי בן אהרון ממליץ לי לתבוע את חברת אינטר מובר איתם ביצעתי את העיסקה, כשחברת גאמא שיפינג חייבת את הכסף לנמל באוסטרליה. עשרות טלפונים נעשו, עשרות הבטחות ואני וארבעת ילדיי עם ציוד שנלקח לחודש, כבר ארבעה חודשים.
תשלום עבור שיחרור הארגזים לאלתר. פתרון נדרש :

גאמא שופינג שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה