פרטי התלונה

תלונות מיניליין תקשורת

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החלפת טרמוסטט לתנור סמסונג נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏29 ‏ינואר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
המלאכה 10 כתובת:
אזור תעשיה רעננה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,
יש לי תנור סמסונג, דגם bf64cbst אשר הפסיק לעבוד ביום שישי, 25.1.13. התקשרתי לחברת שירותון המספקת שירות באזור שלי (הוד השרון), וקבעו לי ביקור טכנאי ליום שני 28.1.13, אשר הגיע וקבע כי צריך להחליף תרמוסטט, וכי יתקשרו אליי מהחברה לקבוע מועד. חיכיתי מספר ימים, ולאחר שלא קיבלתי טלפון התקשרתי בעצמי ואמרו לי שאשאיר פרטים ויחזרו אליי, כך פעמיים-שלוש עד שציינתי שכבר מספר פעמים אומרים שיתקשרו ולא מתקשרים, ואז חזר אליי נציג ואמר שאכן מחכים לחלק שיגיע (מהארץ, מחו"ל) וזה יכול לקחת מספר ימים, שבוע או קצת יותר. ביקשתי שינסו להזדרז, שב-9.2.13 יש לי אירוע בבית עם 30 מוזמנים. הזכרתי זאת מספר פעמים שדיברתי עם נציגים שונים, כאשר אחת מהן קבעה לי טכנאי ליום חמישי 7.2.13 אחר הצהריים להתקנת החלק. ביום זה בשעות הבוקר התקשרתי ליתר ביטחון על מנת לוודא שאכן מגיעים. הנציגה שראתה במחשב שרשום לי טכנאי, אמרה לי שאכן הוא מגיע, וכשביקשתי שתוודא שאכן יש את החלק והוא מגיע, חזרה אליי ואמרה שבעצם הטכנאי לא יגיע, כי אין עדיין את התרמוסטט. כמובן שלא טרחו לבדוק זאת ולהתקשר אליי על מנת לבטל את הגעתו של הטכנאי. היא ניסתה לעזור ופנתה למנהלת, וזו אמרה כי תנסה להשיג את החלק וכי יחזרו אליי עד 14:00 באותו יום על מנת להודיע לי, כמובן לא חזרו. אני התקשרתי ואמרו לי שיתקשרו ביום שני (זה כבר היה אחרי האירוע שלי), ושמקווים שביום שלישי כבר יהיה חלק. כמובן שגם במקרה זה לא התקשרו. אני התקשרתי היום (12.2.13), ענתה לי הנציגה (רותם), אשר גם לא הייתה אדיבה במיוחד, ואמרה שאין חלק, שמזמינים אותו מחו"ל, כשביקשתי לדבר עם מישהו מעליה, אמרה כי תשאיר הודעה ויחזרו אליי תוך 72 שעות. החלטתי לבדוק אם אכן החלק הזה אכן חסר בארץ וכל כך קשה להשיג אותו. 3 טכנאים שונים (פרטיים), יכלו לקבוע איתי תוך יום יומיים ולבוא להתקין לי תרמוסטט מקורי של סמסונג (בתשלום כמובן). עליי לציין כי התנור נמצא במסגרת אחריות עדיין, אשר נגמרת בחודש מרס. עקב הניסיון המרה והדחיות של חברת שירותון אני מתחילה לחשוב שאולי בעצם רוצים למשוך אותי עד גמר השירות, ואז אצטרך לשלם על השירות? אין לי מושג, אבל שירות אדיב זה לא. במענה הקולי הם הקליטו שהם מתחייבים לתת את השירות הטוב ביותר - אך שירות אין כאן.
מקוה שזה יגיע למקום הנכון ויטופל, על מנת שאנשים אחרים לא יצטרכו לחוות זאת. האירוע שלי עבר בהצלחה, אם כי נאלצתי להזמין אוכל מקייטרניג, אך מאחר והאירוע היה בשבת וקיבלתי את האוכל בשישי הייתי צריכה לגייס פלטות חשמליות וטוסטר אובן גדול על מנת שאוכל לחמם את האוכל.
תודה, בלה
אירוח של 30 איש, וחיפוש אחרי אמצעי חימום חלופיים של האוכל, הזמנת קייטרניג במקום לאפות בבית סוג הנזק :
להחליף תרמוסטט בתנור (טכנאי של החברה בדק וקבע כי זו הבעיה) פתרון נדרש :

מיניליין תקשורת שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה