|
|
|
|
|
|
מחסור בפריטים מהתפריט |
נושא התלונה: |
שוורץ בן-ציון |
שם/כינוי: |
שבת 01 יולי 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
ויתקין |
כתובת: |
m הדרך |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ביום שבת האחרון ניגשנו אשתי ואני לסניף ארומה בויתקין...כיוון שאשתי השתוקקה לקפה קר דיאטטי של ארומה ואני לארוחת בוקר.... בעת ההזמנה..נאמר לאשתי שאין קפה קר דיאטטי והיא נשארה בפה פעור..את הארוחה אכלתי בחוסר הנאה היות והיא כבר לא רצתה להזמין כלום! איך קורה דבר כזה? במיוחד בסניף שהוא כל כך מרכזי ומקבל לקוחות ממגוון מקומות בארץ (על כביש החוף)! חברה שמציעה לקהל לקוחותיה פריטים בתפריט צריכה לעמוד בהתחיבויותיה..ולדאוג שפריטים אלו יהיו זמינים בכל עת...
בנוסף הקופאי אמר לאשתי "אז מה תשתי קפה רגיל.. זה בסך הכל עוד מאה קלוריות" מה זה התגובה הזו? היא ביקשה דיאטטי לא סתם..כל מי שמבקשת דיאטטי לא תיקח קפה רגיל...!! במיוחד אם היא לא שותה סוכר או שהיא בדיאטה וכו'. בנוסף לאחר שסיימתי את הארוחה שמעתי צעקות של אישה אחת שהיא באה מרחוק בשביל קפה קר דיאטטי ופתאום אין.לאחר מספר דקות היא קיבלה קפה קר דיאטטי. משהו מוזר לא?
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
נראה את החברה... |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
קפה ארומה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|