פרטי התלונה

תלונות קפה ארומה

תלונות עוד במסעדות

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית מחירים בסניפי ארומה באילת כמו בשאר הסניפים בארץ על אף חוק המע"מ נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏03 ‏אוקטובר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
שלום
שמי עוזי ואני לקוח ותיק ונאמן של רשת ארומה ,אני חושב ומבלי להגזים לפחות פעמיים בשבוע אני אוכל/שותה באחד מסניפי הרשת וזאת מבלי להתחשב באישתי וילדיי שגם הם הפכו זאת למנהג.
במהלך חול המועד סוכות ביליתי אני ומשפחתי באילת ואך טבעי זה היה לנשנש משהוא באחד מ-2 הסניפים של הרשת בביג ובטיילת רויאל ביץ.

מה רבה הייתה הפתעתי לראות ב-2 הסניפים כי מחירי המוצרים שנמכרו היו זהים למחירים של סניפים במרכז הארץ שם זה כולל מע"מ ,ואילו באילת זה אמור להיות ללא מע"ם וזול יותר.

אני לא חושב שאני טועה ומחיר קפה הפוך או כריך עיראקי או ארוחת בוקר ישראלית או קרואסון שקדים לא שונה מסניף ארומה ברחובות ו/או בילו שם אני נוהג לפקוד על בסיס שבועי.
כשחזרתי לביתי פניתי להנהלת הרשת שם קושרתי עם נציג פניות הציבור או משהוא כזה אשר הבטיח לבדוק את העניין.
אחרי מס' שבועות ונדנודים מצידי קיבלתי תשובה ממנו כי הם הופתעו מכך שסניף ארומה בביג העלה מחירים וגובה מחירים הזהים לשאר ערי הארץ בניגוד לחוק המע"מ ואילו לגבי הסניף בטיילת רויאל ביץ ,הוא אמר שהם יודעים שהם גובים מחירים כמו בשאר ערי הארץ אך אין מה לעשות מבחינתו.

הנציג של הרשת הציג בפניי תמונת מצב כאילו אין שליטה של ההנהלה הראשית על סניפיה -כל הסניפים זהים בעיצובם,בתפריט שלהם,במחירים שלהם אך באילת????אין להם שליטה על המחירים/

זה לא מקובל עליי ולבטח עמדת ההנהלה שאני בספק לגבי תשובת נציגה

זהו עבירה על החוק ולא תקין-אני מתכוון גם לפנות למועצה לצרכנות וכן למשרד התמ"ת לפיקוח על המחירים.

אני מבקש את התערבותכם לתקן את העוול הזה ולו רק לבאים אחריי.



עוגמת נפש סוג הנזק :
להחזיר את המחירים הנכונים ולא להיות גרידים פתרון נדרש :

קפה ארומה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה