פרטי התלונה

תלונות קפה ארומה

תלונות עוד במסעדות

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהגות מתחת לכל ביקורת נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏24 ‏פברואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
קניון חיפה כתובת:
קניון חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
באריך 24/02/2008 בשעה 2015 לערך ניכנסתי לארומה בקניון חיפה להרגלי מדי שביע כאשר פניתי לקופה ושילמתי עבור פעמיים קפוצינו הודעתי בפרוש אני מבקש שיהיה חם היות ותמיד זה קר . כאשר קראו לי ניגשתי לדלפק וביקשתי שזה יהיה חם נעניתי ע"י האחראית שצריך להודיע על כך בעת ההזמנה הפניתי את האחראית לקופאית שתאשר זאת כן אישרה , לכן לדעתי התנהגותה של האחראית לא הלמה אחראית משמרת , אומנם חיממו לי את הקפה אבל זה נעשה לא ברצון לכל טיפול שתמצאו לנכון.
עוגמת נפש סוג הנזק :

קפה ארומה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה