|
|
|
|
|
|
התנהגות מתחת לכל ביקורת |
נושא התלונה: |
יום ראשון 24 פברואר 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
קניון חיפה |
כתובת: |
קניון חיפה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
באריך 24/02/2008 בשעה 2015 לערך ניכנסתי לארומה בקניון חיפה להרגלי מדי שביע כאשר פניתי לקופה ושילמתי עבור פעמיים קפוצינו הודעתי בפרוש אני מבקש שיהיה חם היות ותמיד זה קר . כאשר קראו לי ניגשתי לדלפק וביקשתי שזה יהיה חם נעניתי ע"י האחראית שצריך להודיע על כך בעת ההזמנה הפניתי את האחראית לקופאית שתאשר זאת כן אישרה , לכן לדעתי התנהגותה של האחראית לא הלמה אחראית משמרת , אומנם חיממו לי את הקפה אבל זה נעשה לא ברצון לכל טיפול שתמצאו לנכון.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
קפה ארומה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|