פרטי התלונה

תלונות קפה ארומה

תלונות עוד במסעדות

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טעות אנוש בהזמנת טייק אווי של עובדי ארומה -ויחס מזלזל של מנהלת המשמרת לאחר מכן... נושא התלונה:
‏שבת ‏18 ‏פברואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
הרצליה-7 הכוכבים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ראשית ברצוני לציין-שאינני "פלצן" שמתלונן על כל בעייה /טענה שיש לי ...אך במקרה זה נתקלתי ביחס שמשווע לתלונה....ורק על היחס עצמו ...אפילו לא על המקרה עצמו האותו אני מגדיר כ"טעות אנוש"-אני מתלונן כאן.
ולסיפור עצמו-

הנני עובד בקניון 7 הכוכבים בחנות שלא אזכיר כאן את שמה כבר כ-3 שנים-ורוכש מידי יום ביומו מוצרי מזון בדוכנים השונים ברחבי הקניון.
אתמול בערב (ערב שבת) בסיום המשמרת שלי ניגשתי לקפה ארומה ורכשתי מספר מוצרים וביקשתי "טייק אווי" כי רציתי כבר לעוף הבייתה אחרי המשמרת.
עד כאן הכל טוב ויפה-
הגעתי לביתי בסביבות 11 וחצי בלילה -שמח וטוב לבב פתחתי את האריזה אך הסדוויץ' שהיה שם לא היה בכלל מה שבקשתי ופשוט זרקתי אותו לפח...

בד"כ אני לא עושה מכזה דבר סיפור -וגם לא צריך לעשות-אבל לא היה לי כלום בבית וסמכתי על ארומה שיעשו תעבודה(גם כן טעות שלי שלא בדקתי באותו רגע)
חברתי הייתה איתי ואמרה לי "שטויות-לך אליהם בבוקר אתה תראה איזה אחלה הם -הם לא יעשו לך סרטים יתנו לך בטח זיכוי על סנדוויץ' חדש או משהו"

וכך היה.
בבוקר ניגשתי לסניף הרצליה שבו קניתי ערב לכן-ואחד הבחורים שהיה שם בעבודה(לא מזכיר שמות למרות שאני יודע את שמו-ואנחנו מכירים)ערב לפני שאל את מנהלת המשמרת אם הוא יכול לתת לי זיכוי לסנדווץ' חדש...
וכאן-כאן נעוצה הסיבה שבגללה אני פונה אליכם.

מנהלת המשמרת שהייתה "טרודה" מאוד בעיניניה לא התעמקה אפילו בסיפור ולא כלום -שאלה אותי :"למה לא חזרת להחליף" (כןןןן אני אחזור להחליף סנדוויץ' ב12 בלילה...יש גבול לקטנוניות...)וישר חתכה אותי במשפט:"אתה יודע כמה אנשים באים אליי ביום עם הסיפור הזה".-ובעצם סגרה את הסיפור.= מבחינתה -בזה שאני כאילו "בלפתי אותה".
אמרתי לה :"תשמעי -אני לא מהאנשים שיעשו פה סרט על 20 שקלים של סנדוויץ' -זה קטן עליי(הכל נאמר ברוח טובה-שלא יהיו טעויות...)את יודעת תסיפור (למרות שלא ממש התעמקה בבעיה עצמה והייתה נעולה שאני "משקר " לה כבר בהתחלה)
תעשי מה שאת רואה לנכון"
היא הציעה לי "בעל כורחה " איזה כוס קפה וקוראסון...אבל זה כבר לא שינה לי כלום...
ומהי הנקודה-
הנקודה היא שתאכלס -לא שקרתי-מישהו שם עשה טעות אנוש ופשוט שם לי משהו לא נכון-לא צעקתי לא התחצפתי ולא כלום-בסך הכל הסבתי את תשומת ליבם לבעייה הבאמת לא גדולה שנוצרה -ועוד אחרי זה סינן לי העובד "עזוב ...כולם עצבניים פה"...מה זה מעניין אותי שכולם עצבניים שם?!!!!!!!
אני לקוח שקנה משהו לקח טייק אווי סמך עליהם ולבסוף עוד קיבלתי ממנה תתחושה שאני השקרן ושאני לא בסדר.
לדעתי זהו בזיון.
ותאכלס פיניתי 5 דקות מיומי העסוק בכדי לכתוב לכם על זה בתקווה שמשהו יזוז שם וכן-זה אשכרה על הפרינציפ!!!כי אם היא לא הייתה מדברת כמו שדברה בכלל לא הייתי פונה אליכם-באמת כולה סנדויץ' ולא צריך לעשות מזה סיפור...
ועוד מחשבה שעלתה לי בראש-אם כל כך הרבה אנשים פונים אליהם בתלונות לטעויות שלהם-למה הם לא עושים בדק בית רציני ומפילים את זה על הלקוח-שלא בא להחליף ב12 בלילה טייק אווי שלקח-ובסך הכל רצה לאכול משהו אחרי העבודה ושילם מכספו !

בתקווה לשמוע ממכם.-(לא מעוניין בשיחה טלפונית או משהו כזה...כי המספר ששמתי כאן הוא לא שלי אישי)
אני בארומה כבר לא אקנה-זה פשוט בזיון.
עוגמת נפש סוג הנזק :
בדק בית בארומה סניף 7 הכוכבים הרצליה .-לא רוצה סנד פתרון נדרש :

קפה ארומה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה