פרטי התלונה

תלונות קפה ארומה

תלונות עוד במסעדות

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מחפיר מעליב וקללה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏29 ‏מאי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תחנה מרכזית ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום .אני לקוחה של ארומה כלומר יש לי כרטיס אותו אני מטעינה כל הזמן כבר למעלה משנה.אני קונה שלוש פעמים קפה בשבוע בתחנה המרכזית בירושלים .מוכר שאיני בטוחה מה שמו. על ההעתק ללקוח כתוב ליאל אהרוני. כל הזמן עונה לי ו{לא רק לי יש לציין }.בחוסר סבלנות ואף בכעס .אתמול הוא צעק עלי לפני שאר הלקוחות וזה משום ששאלתי מדוע לא קיבלתי הנחה על הכוס שאני מביאה איתי ואשר קניתי אותו מארומה .הוא אמר לי זה כולה שקל מה את רוצה וזרק לי את השקל על השולחן בצורה מזלזלת..עוד אמר לי בלעג שנמאס לו ממני ואל תז**ני לי את השכל.ואל תקני פה יותר .כאילו ארומה שייכת לו..ממש במילים בוטות אלו .ורק בגלל שביקשתי את ההנחה שמגיע לי .אני נורא נעלבתי והושפלתי יש לציין שהוא חסר כבוד כלפי כל מי שמבקש ממנו משהו הוא פשוט אדם שלא יודע יחסי אנוש ולכן לא מתאים לו לעבוד עם ציבור.אני מצפה שארומה תתן את דעתה לאיש כזה שמיצג את החברה.אני מבחינתי לא אקנה יותר בארומה עד שאקבל יחס שונה ותגובה לעלבון ולהשפלה לה "זכיתי" מצד עובד של ארומה .וחבל שכך נראה היחס בארומה ,כי אני קונה קבועה שלכם ובגלל אנשים כמהוו ארומה מאבדת לקוחות.לטיפולכם אודה.
עלבון סוג הנזק :
התיחסות אישית הן כלפי. והן התנצלות מיצדו של ליאל . פתרון נדרש :

קפה ארומה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה