פרטי התלונה

תלונות סנסור

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר לא שלם נושא התלונה:
‏שבת ‏10 ‏יוני ‏2006 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
קריון כתובת:
קריון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשנו מסנסור סניף קריון מערכת קולנוע ביתי מתצוגה, ביקשו מאיתנו להביא את הרכב מהצד השני של החנות ולבנתיים הם יארזו את המערכת.
כשהגענו הביתה התברר לנו שחסר לרמקולים המכסה, התקשרנו ליאסר המוכר פלאופון- 054-6306520 והוא התנצל והבטיח שיחפש את המכסה ויתקשר אלינו ברגע שימצא את החלק החסר,מאז אנחנו מתקשרים והוא טוען שהוא מחפש בכל מיני מקורות ולא מוצא, לפני כשבוע הודיע יאסר כי אין להם את המכסים .
ביקשתי החזר של תשלום אחד ומאז מעבירים אותי בין טלפונים, כעקרון הטענה היא שאין מה לעשות ואכלתי אותה, אני מבקשת או שיזמינו מהחברה את החלק החסר או שיזכו אותי בסכום של החלק החסר.
כספי סוג הנזק :
או החזר כספי של החלק החסר בכדי שנרכושו במקום אחר, פתרון נדרש :

סנסור שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת שרות לקוחות שם ותפקיד:
טופל מול הלקוח תגובה:
טופל מול הלקוח פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה