|
|
|
|
|
|
שרות גרוע ביותר |
נושא התלונה: |
יום ראשון 08 יולי 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
שרות לקוחות גרוע וגזעונות בלתי נסבלת |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
רכשתי מביג סנסור אשדוד מחשב כף- יד , הערכה כללה בתוכה תוכנה לתמיכה בעברית. במעמד הקנייה נאמר לי כי ניתן יהיה לשדרג את מערכת ההפעלה של המחשב למתקדמת יותר בעוד כמה חודשים דרך האתר האינטרנט של היצרן וכך עשיתי . אבל לא נאמר לי כי בעת העידכון המכשיר מפסיק את התמיכה בעברית ורוסית . פניתי לשרות של ביג סנסור לקבלת עזרה אבל במקום זאת קיבלתי גידופים וצעקות מנציגת שרות ונאמר כי ביג סנסור אינה אחראית למוצרים שהיא מוכרת והיא בכלל לא מבינה למה אני מתקשר כאשר ביקשתי לדבר עם אחראי נאמר לי כי הוא לא ייעזור לי ואין לי אל מה לדבר איתו כמו כן הנציגה גם צחקה על המבטא שלי והתנשא באופן בלתי הולם לאנשי שרות לקוחות .
גם כאשר אמרתי לנציגה כי אני הולך לפנות לגורמים המטפלים בהגנת זכויות הצרכן היא זילזלה ואמרה שזה מימלא לא יעזור לי כי לסנסור לא ממש אכפת גורמים אלו .
מחשב כף-יד שימש אותי כאמצעי חשוב בעבודה ונכון להיום אין אני משתמש במכשיר כי בו שפה הדרושה לי.
שרות גרוע ביותר ! חוסר כבוד מוחלט של נציגי שרות !
פרטי הזמנה :
תאריך : 08/04/07
קבלה מס' :161330153
הזמנה מס' :121649418
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
החזרת המוצר |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
סנסור שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|