פרטי התלונה

תלונות סנסור

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה נגד עובד החנות בשם אלדד אהרוני נושא התלונה:
‏יום שני ‏06 ‏אוגוסט ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
אחוזה 153 רעננה כתובת:
רעננה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לכ
אמ"צ ישראל (1951)בע"מ.
מאת: יעקב ורחל רמון רמבם 22 רעננה
טל-09-7481656

הנדון – תלונה נגד עובד ביג סנסור רעננה בשם אלדד אהרוני.
עלי לציין שאת כל מכשירי החשמל בביתי נרכשו בסנסור רעננה זה כולל מקרר אמנה לאחרונה טלביזיות וידיאו תנור חשמלי מכונת כבישה וכו.
ביום 05/08/07 רכשנו טלביזיה 32 אינץ 32lc51 lg lcd במחיר של 4860 שח.
בזמן ההזמנה נאמר לנו במפורש עי אלדד שהובלה תגיע אלינו למחרת יום ב 06/08/07 וגם ההרכבה תעשה עי המוביל,זאת נאמר לנו במפורש. אבל מלים לחוד ומעשים לחוד.כאשר הגיע המוביל נאמר לנו שההרכבה תעשה נפרד,לא האמנתי למשמע אזני לי נאמר במפורש שהרכבה תעשה באותו יום,כמו כן חייב אותי אלדד בהובלה בסך של 120 שח, הוא לא שאל אותי אם אני יכול לקחת אותה לבד, כי כאשר הגיע המוביל בקש ממני לרדת ולקחת את הטלביזיה כי הוא חוסם את החניה, לצערי הבנתי שפשוט רימו אותי בקלות הרי הטלביזיה הנל נכנסת בקלות לרכבי ואני גר 5 דקות נסיעה מהחנות סנסור. דברתי גם עם מנהל החנות בשם נחום, כולם נחמדים עד שמוכרים לנו את מה שבקשנו אבל אחר כך כולם נעלמים.
אני מרגיש פריר פשוט סחטו ממני 120 שח והעבודה לא נעשתה וחבל כי עובד כזה מקלקל לכם את השם כי אני עם סנסור סיימתי.

בתודה
יעקב רמון 06/08/07
עוגמת נפש סוג הנזק :
לא להעסיק עובדים מסוגו של אדד אהרוני פתרון נדרש :

סנסור שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה