|
|
|
|
|
|
סרוב לבטל עסקה ויחס משפיל ומזלזל |
נושא התלונה: |
אליצור רואי ישראל |
שם/כינוי: |
יום חמישי 31 ינואר 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
קניון מלחה ירושלים |
כתובת: |
ירושלים |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
מכונת כביסה הוזמנה על ידי ביום חמישי ויומיים לאחר ביצוע העסקה ביום שישי רצינו לבטל העסקה אך כשהתקשרנו למקום ענו שאין אחראי במקום שיכול לבטל את העסקה (אבל לבצע עסקאות הוא יכול..) ולכן ניגשתי למקום בקניון מלחה בירושלים ושם מנהל בשם רונן סרב לבטל העסקה וענה לי בגסות רוח ואף צעק עליי לצאת מהחנות,לא עזרו כל הבקשות שלי גם לאחר שהערתי לו שמחובתו לבטל העסקה לפי החוק שכן לא עברו 14 יום מרגע ביצוע העסקה והסחורה גם לא הגיעה אליי.
|
כספי |
סוג הנזק : |
ביטול העסקה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
סנסור שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|