פרטי התלונה

תלונות סנסור

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה שטרם נענתה... נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
זהו עותק של תלונה שלא נענתה מהאתר.
אודה לטיפולכם,



ביום 7/3/08 נרכשה הטלויזיה בסניף ביג סנסור באשדוד, אלא מאי רק לאחר פניות חוזרות ונשנות למנהל הסניף הטלויזיה סופקה ביום 8/4/08, חודש ימים לאחר ההזמנה. החברה התחייבה לספק את הטלויזיה 5 ימי בלבד לאחר ביצוע ההזמנה, דא עקא, המוצר שנרכש לצורך מתנה סופק זמן לאחר רב. מיותר לציין שהתייחסות האחראים בסניף אינה הולמת ואף מזלזלת בלקוח.

סנסור שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה