פרטי התלונה

תלונות סנסור

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת מוצר נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
מס' ימים אחרי פנייתי לכן וגם לשירות לקוחות של אלקטרה ופנו אלי מחנות והגנו לפשרה על דגם אחר,אומנם בתוספת תשלום אבל רציתי לסיים את הפרשה.
אבל לאחר מס' ימים הסתבר שגם דגם הזה לא במלאי.
קיבלתי המון הסברים למה חוסר במלאי אבל עד עכשיו לא קיבלתי מוצר.
ראיתי לא פעם תסריט כזה בתוכניות "שומר מסך" ו"כלבוטק" אבל לא ציפיתי לתרגיל כזה מחברת אלקטרא
עוגמת נפש סוג הנזק :
הספקה מיידית של מוצר עם פיצוי כספי מלא פתרון נדרש :

סנסור שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה