פרטי התלונה

תלונות סנסור

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי סיפוק של פיצוי שהובטח נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏06 ‏ספטמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
דרך אתר אינטרנט סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הזמנתי טלויזיית LCD של חברת philips דרך אתר אולסייל.
באתר היה כתוב שזמן הספקה עד 14 ימי עבודה.
סיפקו לי את המוצר לאחר 25 ימי עבודה וזאת גם לאחר שיחות רבות שעשיתי מול החברה ולאחר שאיימתי בתביעה.
שרות הלקוחות של סנסור התנצל בפני ואמר שיפצו אותי על אי מידה בזמנים במייבש שיער 2800 וואט של חברת פיליפס.
הטלויזיה סופקה אבל ללא הפיצוי.
עבר יותר מחודשד מאז הספקת הטלויזיה וסנסור מסרבים לספק לי את הפיצוי כמובטח. כאשר אני מתקשר לסנסור אומרים לי שזה בטיפול ואי אפשר לדעת מתי זה יסופק.
מהשיחה איתם ניתן להבין שלא איכפת להם ממני ואני בספק רב אם הנושא בטיפול .
כספי סוג הנזק :
הספקה של מייבש השיער במיידית פתרון נדרש :

סנסור שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה