פרטי התלונה

תלונות סנסור

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר אמת בפרסום וזלזול בלקוחות נושא התלונה:
‏יום שני ‏17 ‏אפריל ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ששת הימים 15 רמת גן כתובת:
רמת גן סניף חברה:
תיאור הבעיה:
סניף זה פרסם מודעה ענקית בעיתון, שבימים ראשון ושני של חול המועד פסח יתקיים מבצע מכירות, ובין יתר המוצרים שבמבצע היה מיקרוגל 20 ליטר של pilot, במחיר של 199 ש"ח.
הגעתי ביום ראשון בבוקר לחנות והמוכר אמר שהמוצר יגיע רק בצהרים. בקשתי ממנהל החנות שישאיר לי מוצר זה בצד כי אגיע בערב, שוב, במיוחד מרחוק לרכוש אותו. הצעתי שאתקשר לחנות לבדוק אם המוצר הגיע אבל נאמר לי ע"י המוכר שהם לא עונים לטלפונים בכלל !!!
הגעתי בערב אבל הסתבר שהמוצר לא הגיע. הוא יגיע אולי למחרת. שאלתי מדוע הם לא עונים לטלפונים ומוכרת במקום אמרה ש"מחר נענה לטלפונים".
מהבוקר אני מתקשרת, מדי חצי שעה לחנות, אבל אף אחד לא עונה בכלל !!!
בזבוז זמן וזלזול בלקוחות סוג הנזק :
אספקת המוצר הזה במחיר שפורסם ! פתרון נדרש :

סנסור שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת שרות לקוחות שם ותפקיד:
טופל לשביעות רצון הלקוחה תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה