|
|
|
|
|
|
רכישה ויחס |
נושא התלונה: |
ויצמן מוטי |
שם/כינוי: |
יום ראשון 04 נובמבר 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
שירות באילת |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
רכשתי לפני חצי שנה מכשיר DVD נייד של חברה שנקראת ארטק שבוע לאחר הרכישה הוחלפה סוללה לאחר תקופה קצרה הוחלף המכשיר לאחר מכן הוחלפה סוללה לאחר מכן נשלח המכשיר לתיקון באילת [אין מעבדות תיקון בכול הארץ פרט לאילת]הובטח ע"'י דיסק קלאב ב"ש שהמכשיר יחזור תוך שבועיים לאחר חודש שלחתי לחנות באילת מישהו שיקח את המכשיר[שירות לקוחות אישר החלפה בסוג אחר לאחר תשלום של מאה ש"ח]נמסר לנו מכשיר של אדם אחר עד היום כמעט חודש וחצי אין יחס [דרך אגב שירות לקוחות של דיסק קלאב היא בחורה אחת בלבד ועוד באילת]אני עדיין ממתין שמישהו באילת יתייחס אלי כמו לפני הקניה אבל כנראה שזה לא כך המכשיר נמסר לתיקון בתאריך 4-11-07 ולפי היחס גם תמורת מכשיר חדש לא הייתי רוכש מכשיר כאשר השירות נמצא באילת [דרך אגב המכשיר לא מןמלץ גם ע"י השירות לקוחות]
|
שירות בכול רחבי הארץ כמו שנדרש |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
דיסק קלאב שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|