פרטי התלונה

תלונות מדיקל ביוטי לייט סנטר

תלונות מרפאות

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן שירות לאחר תשלום מלא נושא התלונה:
ברין  ריקי שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שם החברה ביוטי לייט
1. החברה מסרבת לתת שירות למרות התחבותה בחוזה לקבלת טיפולים עד לקבלת תוצאות
2. מזה כשנה אני מנסה לדבר עם מנהלי החברה על מנת לקבל את השירות שהובטח לי ולמרות שבכל פעם מובטח לי טיפול בבעיה עד היום לא קיבלתי מענה
3. החברה איננה נענית ואין אפשרות לקבוע תורים לטיפולי הסרת השיער
4. הטיפולים שניתנו לי עד היום לא הועילו, פרק הזמן בין טיפול לטיפול היה ארוך ולא אפקטיבי ובל פעם נאלצתי להמתין לתורים כמה חודשים
5. היום מזה כחצי שנה החברה טוענת כי הוחלפו הבעלים ולכן אינני זכאית לקבלת טיפולים וכך מסרבת לקבוע תורים
אנא עזרתכם בנושא
עוגמת נפש ו סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

מדיקל ביוטי לייט סנטר שירות לקוחות

, תגובה:
מנהל גילעד שם ותפקיד:
החברה אכן הוחלפה ומנוהלת ע"י בעלים שונים מיזה 8 חודשים.
בחוזה שערכה החברה בין החברה הקודמת צוין כי כל המטופלים אשר שילמו לחברה הקודמת .יזכו להמשך טיפולים ע"י החברה החדשה עד לגמר 10 טיפולים ,לאחר מכן תיהיה החברה רשאית לגבות סכום של 4% מערך התשלום .
כמון כן החברה החדשה עושה מאמצים רבים על מנת לשפר את השירות ואת תוצאות הטיפולים .רכשה מכשירים מהמיתקדמים ביותר בעולם .כך שתלונות אלו ללא שחר!
ועם נוצרה עוגמת נפש .החברה תיתן מענה במיסגרת המחויבות שלה!
תגובה:
הפיתרון לפנות לבעלים הקודמים במידה ותשובת החברה לא מספקת. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה