פרטי התלונה

תלונות מדיקל ביוטי לייט סנטר

תלונות מרפאות

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חילופי בעלים ואי עמידה בחוזה נושא התלונה:
‏יום שני ‏26 ‏מאי ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
בשנת 2006 חתמתי חוזה עם חברת מדיקל ביוטי לייט ושילמתי 10,000 (!!!) שקל עבור הסרת שיער בכל חלקי הגוף למעט מפשעות ובית שחי וביצעתי כעשרה טיפולים בחלק העליון של הגוף (שאגב לא הניבו תוצאות כלל) וכשבעה טיפולים ברגליים. מעבר לכך בשנה האחרונה הוספתי גם מפשעות וביצעתי כשלושה טיפולים.
יש לציין כי בכל התקופה בה הייתי מטופלת זמן ההמתנה בין הטיפולים היה ארוך ולא אפקטיבי לא נראו תוצאות כלל וכן החוזה שנחתם לא הוגבל במס' הטיפולים אלא בתוצאה.

שהיתי בחו"ל בתקופה האחרונה וכשחזרתי נאמר לי הם עברו שוב מקום (בפעם הרביעית מאז חתמתי איתם את החוזה) הם לא הציגו את עצמם כחברה אחרת ולא הודיעו על החלפת הבעלים והשינויים שנעשו בחברה. הגעתי לטיפול כרגיל ונשלחתי לדבר עם היועצת שזו דיווחה לי כי הבעלים שונה וכעת משנגמרו לי עשרת הטיפולים (שכנאמר קודם גם זה לא בוצע) אני אצטרך להוסיף כסף עבור טיפולי אחזקה. כשהגבתי והארתי את תשומת ליבה שממש לא סיימתי עשרה טיפולים היא הלכה ובדקה וחזרה עם תשובה שמאחר שהחוזה נחתם איתם לפני 2007 הם בכלל לא חייבים לי כלום "והם באים לקראתי ויעשו לי מחיר טוב" רק אחרי שהתעקשתי הסכימו להמשיך לי את הטיפול במפשעות אבל כל שאר הטיפול גם לא הניב תוצאות וגם בוטל כהרף עין.

גם חבר שלי מטופל וגם אצלו המצב דומה.

אבקש לקבל תגובה בהקדם כיוון שכרגע מופסק לי הטיפול.

תודה
החזרת הכסף או המשך הטיפולים כרגיל עם חוזה חדש שייחתם עם החברה החדשה פתרון נדרש :

מדיקל ביוטי לייט סנטר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה