פרטי התלונה

תלונות מכללת אפיק

תלונות עוד במכללות

תלונות מוסדות לימוד

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר שירות נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏03 ‏פברואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
מוקד הזמנות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני התקשרתי למוקד ההזמנות לצורך העברה למוקד שמטפל בקורסי ריענון של משרד התחבורה ,ראשית בו נתחיל מזה שהנציגות שם לא יודעות לתת שירות ולא מתייחסות בכבוד ללקוח .
נתחיל מהנציגה רחלי שברגע שביקשתי אחראית היא ניתקה את השיחה כמובן בפנים לא אמרה שום דבר ושהתקשרתי שנית וענתה לי שוב היא תירצה את זה "פשוט שאנחנו מעבירים שיחות זה קורה ",פעם שניה שהתקשרתי נתקלתי בעדי שלקחה את הטלפון שלי ואני עד עכשיו עד כתיבת ההודעה מחכה לשיחה שיחזרו אלי , התקשרתי שום ובשיחה הזו לא נתתי הזדמנות אפילו לנציגנ לדבר וביקשתי יש אחראית היא נתנה לי את בתי שכמובן לא עשתה שום דבר והעבירה אותי למאיר ,בן אדם שפל חסר רגש וכבוד ואני מקווה שברגע שהוא יצטרך עזרה הוא יתקל במוקד כזה שהוא אחראי עליו כי אם מתחתיו יושבות נציגות שמרשות לעצמם לדבר ולהתייחס ללקוח ככולם לא פלא שהמנהל שלהם הוא כזה ,אתם צריכים לעשות שם בדק בית רציני אני מתארת לעצמי שאם מאיר ענה לי כמו שהוא ענה אז הוא מרגיש חסין מהכול וששם זה הבית שלו , אז אני מצטערת להגיד לכם שאתם חייבים לעשות סדר הן בנציגים ,הן בשירות והן באחראים אני נפגעתי מעומק ליבי ואני מצפה להתנצלות וחבל מאד שנותנים לצוות כזה להיות מרכז הודעות.
עוגמת נפש סוג הנזק :
התנצלות ומכתה פתרון נדרש :

מכללת אפיק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה